Edward

Prima uitleg en snel geholpen. Johan van Essen straalt vertrouwen uit dat het kwalitatief goed werk is

Zwolle

B.

Vanmorgen om 9 uur gebeld en om half 12 was Jerry er. Heel erg blij mee door de snelle actie. Heel tevreden.

Grave

Annelies

Na een telefoontje was hij binnen een paar uur aanwezig. Het verwijderen van de wespen was binnen een paar tellen gebeurd. Vriendelijke man, goede service.

Nijmegen

Ilone

Goede service. Zelfs nog extra advies gehad ivm kevers die we in ons huis hadden.
Eind van de dag gemaild, een uur later gebeld. De volgende dag was de ongediertebestrijder er en hielp ons (van wat bleek) een hommelnest af.

Oldenzaal

Ilone

Snelle reactie. Eind van de dag gemaild en 's avonds nog gebeld dat ze de volgende dag langs zouden komen.
Goede beriekbaarheid per telefoon ivm wijzigen van de tijd. dat ze zouden komen.

Oldenzaal

C.

Dezelfde dag nog van het wespennest afgeholpen

Utrecht

M.

Wespprobleem vakkundig opgelost, waarvoor hartelijke dank. Jerry Egter Cashback M.A. van Uden Kleineblokstraat 6 6585WR Mook Banknr: INGB 0003024626

Mook

M.

Wespprobleem vakkundig opgelost, waarvoor hartelijke dank

Mook

Bn

Zeer snelle service

Westzaan

J.J.

Na de eerste keer bleek d plaag niet afdoende bestreden, maar na een tweede keer ingrijpen lijkt de plaag achter de rug. Er werd snel ingegrepen en duidelijk uitgelegd.

Nijverdal