y.schuurman

Snelle service. Wespen heel snel verdwenen.

Exloo

P Both

Gewoon goed

Hoenzadriel

Peter

Meneer kwam aan de deur. was zeer vriendelijk. legt alles duidelijk en goed uit. behandelt de wespen en geeft garantie. wespen waren na een behandeling verdwenen

Delfzijl

Hennie Heuker

Snelle actie, gister gebeld, vanochtend op de stoep. Vriendelijk persoon en geen vraag was teveel. Overtuigend iemand.

Groningen

Dian

Waardeloos!!!! 1e keer was hij netjes op afspraak gif weggelegd betaald en andere week herhaling. Uuuh na 4 weken maar zelf gebeld.Druk druk druk .Hij heeft blokken gif afgegeven en moesten we... Waardeloos!!!! 1e keer was hij netjes op afspraak gif weggelegd betaald en andere week herhaling. Uuuh na 4 weken maar zelf gebeld.Druk druk druk .Hij heeft blokken gif afgegeven en moesten we zelf maar wegleggen,maar volgende week kom ik zelf controleren!!!! Uuuh inmiddels 6 weken later en niemand meer gezien.Echt een aanrader hoor deze meneer!!!!!

Achthuizen

Dirk van Barneveld

Kwam afspraken na, gaf deskundig advies en legde werkwijze goed uit.

Culemborg

Bonny De Vries

Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg, effectieve behandeling echter helaas na maand weer overlast. Wel weer direct nieuwe afspraak en heel vlot geholpen.

Eelde

rob van geweerd

Snel en deskundig

wijk bij duurstede

Carlijn

We hadden last van wespen, dit bleek om 3 ingangen te gaan in de slootkant. Na beoordeling werd het bestreden en direct daarna geen last meer gehad van wespen. Echt super!

Zevenhuizen

Kees Brinkman

Vlug, vlot, voordelig en vriendelijk

Alblasserdam