Rijnders

Vrijdagmiddag gebeld en de maandag erop is het probleem al opgelost! Top geregeld!

Ijsselstein ut

H.Schoots

Ben zeer tevreden over de manier van werken door vaklieden. Accuraat en doeltreffend gehandeld. Kan weer veilig zonder wespen in de tuin vertoeven. Beslist een aanrader met een schappelijke prijs.

Culemborg

Svensson

Keurig geholpen!

Hazerswoude

Oscar Dubbeldam

Op zaterdag even gebeld. Netjes teruggebeld en een afspraak kunnen maken voor de maandag. Beetje een verrassing dat de afspraak gemaakt was voor in de middag maar er om 11:00 al gebeld werd met "sta... Op zaterdag even gebeld. Netjes teruggebeld en een afspraak kunnen maken voor de maandag. Beetje een verrassing dat de afspraak gemaakt was voor in de middag maar er om 11:00 al gebeld werd met "sta voor de deur". In 10 minuten opgelost en in de middag was er al geen wesp meer te bekennen. De toelichting over wat gedaan werd gaf een goede geruststelling dat terugkeer zeer onwaarschijnlijk zou zijn. Dus al met al, professioneel, deskundig, en zeker op tijd.

Strijen

M.J.G. van den Berg

Alles is volgens afspraak verlopen. De heer Sulkers was keurig op tijd en legde uit wat hij ging doen en hoe het bestrijdingsmiddel zijn werk doet. Hij had snel de juiste locatie gevonden. Het kwam... Alles is volgens afspraak verlopen. De heer Sulkers was keurig op tijd en legde uit wat hij ging doen en hoe het bestrijdingsmiddel zijn werk doet. Hij had snel de juiste locatie gevonden. Het kwam allemaal veilig en professioneel over. In de loop van de morgen waren ook de laatste wespen verdwenen.

Barendrecht

Sjoerd

Lepelstraat

H. van der Heide

Prima, vlot, snel, helder en duidelijk.

Drachten

Esther Kloppenburg

Zaterdag eind van de middag ontdekten wij een wespennest onder de dakpannen. Maandagochtend was Wilfred er al om het nest te vernietigen. Bijzonder snel, zeer vriendelijk en klantgericht. Prettig... Zaterdag eind van de middag ontdekten wij een wespennest onder de dakpannen. Maandagochtend was Wilfred er al om het nest te vernietigen. Bijzonder snel, zeer vriendelijk en klantgericht. Prettig geholpen. En garantie dat ze verdwenen zijn , anders komt hij gratis terug.

IJsselstein

L. van den Akker

Op maandag gebeld op dinsdag het nest op een voor mij onmogelijke plek behandeld de andere dag geen activiteit meer te merken. Top!

Nieuwegein

Tijdens het schilderen van onze kozijnen, zagen we een wespen nest. Deze firma gebeld, kwamen nog dezelfde dag. Met de juiste spullen. De bestrijders moest een schilderstijger op, geen probleem. Tijdens het schilderen van onze kozijnen, zagen we een wespen nest. Deze firma gebeld, kwamen nog dezelfde dag. Met de juiste spullen. De bestrijders moest een schilderstijger op, geen probleem.
Wespen waren binnen een paar dagen volledig verdwenen.

Dordrecht