We hadden last van wespen in de stootvoegen. Na enkele bedrijven gegoogeld te hebben kwam ik bij beestjeskwijt terecht. Email gestuurd en direct antwoord op mijn vragen. Ook het maken van een... We hadden last van wespen in de stootvoegen. Na enkele bedrijven gegoogeld te hebben kwam ik bij beestjeskwijt terecht. Email gestuurd en direct antwoord op mijn vragen. Ook het maken van een afspraak was zo gebeurd.
Op de afgesproken dag kwam Pepijn en heeft netjes de stootvoegen bespoten. Nu na 2 dagen zie ik al geen wespen meer rondvliegen. Hij heeft zelfs de stootvoegen om de hoek nog nagekeken. Prima service en snel gefixt

Horn

SL Tong

Dikke prima, heb helaas 2x moeten bellen omdat de wespen nie helemaal bestreden waren, maar ze konden gelukkig snel terugkomen

Barendrecht

Yvonne

Bij ons vakantiehuis wat wij verhuren zat een nest in de buitenwand.
Voor ons was het heel belangrijk dat er snel gehandeld werd.
Dit was ondanks de drukte na uitleg geen probleem. Bij ons vakantiehuis wat wij verhuren zat een nest in de buitenwand.
Voor ons was het heel belangrijk dat er snel gehandeld werd.
Dit was ondanks de drukte na uitleg geen probleem.
Super bedankt voor de snelle en goed service.

Ouddorp

Hans

Snelle afspraak, zelfs voor geplande tijd al ter plaatse. Vriendelijke en vakkundige bestrijder.

Heinenoord

Vlotte communicatie, afspraak kon op redelijk korte termijn. Alle wespen zijn weg.

Houten

Helen

Nog nooit ben ik zo snel geholpen. Een kwartier na het maken van een afspraak voor een nogal flink wespennest stond René voor de deur.

Vierpolders

C. Leonard

Ik ben prima geholpen, heb wel veel betaald als ik vrienden om mij heen hoor

oosterhout nb

Ravestein

Prima service en snelle reactie

Houten

Astrid Geurts- Peeters