Noordzij

Super snel en in 1 keer waren we van de wespen af
Echt zo fijn!!

Numansdorp

Jacqueline Kortekaas

Na invullen gegevens op de site werd ik al snel teruggebeld voor een afspraak. Tijdens de afspraak werd de deskundigheid duidelijk en goede uitleg erbij. Top service

Breda

vervoort-Huijs

Als prima

Sirius Oosterhout

Er is snel gereageerd en een gedegen advies gegeven zonder verdere kosten!

Maasbracht

Henk Knpper

Levering op afspraak. Snelle behandeling van probleem. Goede en professionele antwoorden op vragen.

Rhoon

Snel en doeltreffend geholpen, dezelfde dag nog

Zwijndrecht

Verhulst

Snel en goed geholpen. Na een paar uur waren alle wespen weg.

Oosterhout nb

Schoneveld

Binnen een paar uur werd het wespennest bestrijd. Hij was keurig op tijd. Belofte dat als het na een week nog onrustig is, dat hij het opnieuw gaat bestrijden vond ik fijn. Prettig in contact.

Houten

M. van Vugt

De ene dag gebeld, de volgende dag kwam Aman langs.
Geconstateerd dat er geen nest was, alleen heel veel wespen, vliegen en tal van andere insecten die op en rond de plant zaten.
Dus geen...
De ene dag gebeld, de volgende dag kwam Aman langs.
Dus geen bestrijding nodig, alleen voorrijkosten betaald.

Ridderkerk

A. van Keulen

Westra Ongediertebestrijding levert goed werk en is betrouwbaar. Na onze melding, belden ze gelijk terug om afspraak te maken. Op afgesproken tijd kwam een zeer prettige en kundige medewerker en... Westra Ongediertebestrijding levert goed werk en is betrouwbaar. Na onze melding, belden ze gelijk terug om afspraak te maken. Op afgesproken tijd kwam een zeer prettige en kundige medewerker en werd het wespennest aangepakt. Sindsdien geen last meer van wespen in en rond de woning.

Workum