Floortje van Cooten

Top!

Charlotte

Ik had een staal aangevraagd en betaald maar deze is nooit binnengekomen. Ook herinnring gestuurd maar niets op gehoord.
U heeft mij via deze "feedback company" een antwoord gestuurd, te weten;...
U heeft mij via deze "feedback company" een antwoord gestuurd, te weten; we hebben op 10 oktober de staal naar u toegestuurd.
Dit lijkt mij vreemd; ik heb op 25 september de staal besteld, op 3 oktober heb ik al een mail gekregen hoe de behangstaal beviel. Dus nu met de mededeling komen dat u de staal op 10 oktober hebt verstuurd lijkt mij niet passen. Het zou netjes zijn om mij gewoon zelf een mail te sturen en niet via dit platform. Het zou aardig zijn als u mij het geld retourneert.

Hallo Charlotte,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Hallo Charlotte,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Je hebt inderdaad je bestelling op 25 september geplaatst. Wij hebben als leverdatum 3 oktober aan je afgegeven maar helaas was het staal vertraagd waardoor deze op 10 oktober per post naar je toegestuurd is.
Uit je bericht begrijp ik dat je deze nog niet ontvangen hebt. Vriendelijk verzoeken wij je om ons een mail te sturen (info@behangloods.nl) met het ordernummer zodat wij het staal nogmaals naar je toe kunnen sturen.
Onze excuses voor het ongemak!

Freya la Laui

Lange levertijd (2 weken) voor een behangstaaltje. Kreeg na een week ofzo een mail met de vraag 'hoe bevalt je product?' Terwijl het nog niet eens binnen was. Dat vergrootte mijn irritatie alleen... Lange levertijd (2 weken) voor een behangstaaltje. Kreeg na een week ofzo een mail met de vraag 'hoe bevalt je product?' Terwijl het nog niet eens binnen was. Dat vergrootte mijn irritatie alleen maar.

Goedemiddag Freya,
Goedemiddag Freya,
Het merendeel hebben wij zelf op voorraad maar soms heeft een artikel een levertijd. Omdat wij je hier graag over willen informeren geven wij op de orderbevestiging de uiterlijke leverdatum aan. Mocht er eventueel een levertijd op je bestelling zitten dan kan je er in ieder geval altijd rekening mee houden.

Erika de Bliek Penninck

We hebben lang op ons behang moeten wachten maar we hebben heel mooi behang van goede kwaliteit

J

Trage reactie via klantenservice, uiteindelijk contact maar bleek het bestelde behang niet op voorraad.

Goedemorgen Jorien,
Wat jammer dat je niet tevreden bent.
Ik heb het nog even voor je nagekeken.
Goedemorgen Jorien,
Wat jammer dat je niet tevreden bent.
Ik heb het nog even voor je nagekeken.
Ik zie dat je je bestelling op 24 september hebt besteld dat je deze op 27 september hebt ontvangen. Via de orderbevestiging hebben wij je op de hoogte gebracht dat je je bestelling uiterlijk 3 oktober in huis zou hebben.

Karen Goris

Goed! Snel geleverd en fijn behang

Charlotte Netten

Slecht

Loes Klinkspoor

Goede zoekmachine, vond snel wat ik wilde.

Olga Lauritsen

Duidelijke site snelle levering perfect