Silke

Had wel meer info over de levertijd willen ontvangen, die kwam niet overeen met de site. En ook de stickers hadden beter verpakt kunnen worden, hopen dat ik de kreukels eruit krijg

Behangloods.nl

Slechte kwaliteit en service

Marit Dikshoorn

Snel en mooie kwaliteit

Esther Massier

Behangloods

Annie Melker

Veel keus besteld en met 2 dagen binnen.

Behangloods.nl

Slechte ervaring

Nathalie Rosseel

Vlotte en correcte service, maar het behang is in het echt anders dan op foto. Ik heb het behangpapier toch gehouden maar het was leuker geweest indien het behangpapier realistischer werd... Vlotte en correcte service, maar het behang is in het echt anders dan op foto. Ik heb het behangpapier toch gehouden maar het was leuker geweest indien het behangpapier realistischer werd weergegeven. De kleur was helemaal anders en de overgang van de tekening ook

Reactie Behangloods:

Goedenavond Nathalie,
Dank je wel voor je review.
Goedenavond Nathalie,
Dank je wel voor je review.
Wij doen ons uiterste best om het behang zo goed en duidelijk mogelijk over te laten komen. Voor wat betreft de kleur is er de mogelijkheid om eerst een staal te bestellen. Er is natuurlijk altijd een kans om kleurverschil te hebben met het echte behang en de kleur van je beeldscherm.
Wij willen je toch graag veel plezier met het behang wensen :-)
Behangloods

Ria Dekker