Sonja Bouthoorn

Voor de eerste keer mijn behang bij hun besteld alles is goed geleverd

Anke Van Well

Slechte ervaring. Geen prettige klantenservice. Behang kleur kwam niet overeen met voorbeeld, kon niet geretourneerd worden. Erg vervelend.

Goedemorgen Anke,
Goedemorgen Anke,
Om eerst de kleurechtheid te zien voordat je een bestelling plaatst hebben wij een stalenservice. Zo kan je het eerst in het echt bekijken voordat je een bestelling plaatst.
Als je bestelling nog in de verpakking zit en onbeschadigd is dan mag je deze uiteraard binnen 30 dagen naar ons retourneren.
Wij storten het bedrag dan binnen enkele werkdagen terug op je rekening.

Annick Steen

Spijtig genoeg moet ik melden dat het behang niet aan de beschrijving nog aan de verwachting voldoet. Behang is veel te dun toont de kleinste oneffenheden scheurt makelijk!
Meegeleverde lijm is...
Meegeleverde lijm is te dik volgens het behang! (30 jaar ervaring in behangen!)

Goedemorgen Annick.
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het behang.
Goedemorgen Annick.
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het behang.
Het behang heeft de gebruikelijke dikte van vliesbehang en hier hebben wij dan ook niet eerder deze klacht op mogen ontvangen.
Ook is de meegeleverde lijm speciaal voor vliesbehang.

Yoosie Bollemeijer

Vlotte service

JPM Bax-Bogert

Heel fijn dat er stalen van behang besteld kunnen worden, daardoor konden we de juiste kleur kiezen!

Brenda

Ik was erg enthousiast over de staal die ik had ontvangen en toen 5 rollen behang besteld (behang art deco bogen zacht roze en roségoud van ESTAhome - 139217). Het behang hoort roségouden lijnen te... Ik was erg enthousiast over de staal die ik had ontvangen en toen 5 rollen behang besteld (behang art deco bogen zacht roze en roségoud van ESTAhome - 139217). Het behang hoort roségouden lijnen te hebben en dit blijkt totaal niet het geval bij de bestelde rollen. In plaats van glanzend roségoud zijn de lijnen mat bruin??? Meermaals telefonisch contact gehad en geen enkele compensatie of oplossing aangeboden gekregen. Mevrouw kon niet eens toegeven dat de kwaliteit van het product ondermaats is. Ik bestel hier NOOIT meer, wat een aanfluiting. Belachelijk.

Xynthia Spijkers

Erg mooi behang, super snel geleverd. En contact met de klantenservice was ook top!

m wesseling

Ik vind het sowieso al lang dat ze aangeven binnen 5 dagen te leveren. Ik kreeg het echter nog later. Ik zat er op te wachten, maar kreeg geen bericht dat er problemen waren met levering

Goedemorgen Marike,
Onze excuses dat wij de stalen later hebben gestuurd dan aangegeven was.
Goedemorgen Marike,
Onze excuses dat wij de stalen later hebben gestuurd dan aangegeven was.
Een staal heeft er iets langer over gedaan dan gebruikelijk. Nogmaals onze excuses hiervoor!
Wij hopen dat je een keuze kan maken uit de stalen die je besteld hebt.
Fijne dag!