Bolero

An

Vlot

Vlotte opvolging

Beste An,
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je de snelle service waardeert. Tot de volgende keer bij Bolero! 🍋
Fruitige groet,

Sara

Fantastisch product!

Zeer grote keuze van verschillende smaken, makkelijk in gebruik, lekkere smaken!

Beste Sara,
Je review heeft ons echt een glimlach bezorgd. Dankjewel voor je complimenten! We zijn benieuwd welke smaak jouw favoriet is. Laat het ons weten via de social #drinkbolero...
Beste Sara,
Je review heeft ons echt een glimlach bezorgd. Dankjewel voor je complimenten! We zijn benieuwd welke smaak jouw favoriet is. Laat het ons weten via de social #drinkbolero 😃
Vrolijke groet,

Karoline Heyde

Positief

Website gemakkelijk te gebruiken

Beste Karoline,
Wat een fijne review, dankjewel! We vinden het super dat je Bolero zo waardeert. We hopen dat je snel nog eens komt voor je volgende bestelling! 🍹
Het...
Beste Karoline,

Triest Guy

Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit van de artikelen en service.

De prijs en de kwaliteit.

Tot hiertoe prima voor mij.

Beste Triest Guy,
Jouw review heeft onze dag helemaal gemaakt, dankjewel! We zijn blij dat je de smaak van Bolero zo lekker vindt. Tot de volgende keer! 🍓
Dankbare groet,
Het team van...
Beste Triest Guy,
Dankbare groet,

De Boet

Netjes en snel .

Snel verstuurd en ontvangen.

Beste de Boet,
Bedankt voor je lieve review! Daar worden we bijna verlegen van. We zijn blij dat je de snelle afhandeling waardeert. Tot de volgende bestelling! 🍍
Dorstlessende groet,...
Beste de Boet,
Dorstlessende groet,

Zoë

Goed, het levert goed en is lekker

Lekker en goede levering

Geen idee

Beste Zoë,
Wat een top review, dankjewel! We zijn blij dat je van ons assortiment geniet. We zouden het leuk vinden wanneer je jouw favoriete smaak deelt via de socials #drinkbolero...
Beste Zoë,
Wat een top review, dankjewel! We zijn blij dat je van ons assortiment geniet. We zouden het leuk vinden wanneer je jouw favoriete smaak deelt via de socials #drinkbolero 🍇
Dankjewel,

Janny

A krijs genoeg keus!

Beste Janny,
Dankjewel voor je positieve woorden! We zijn blij dat je onze snelle service waardeert. We hopen je snel weer te zien voor een nieuwe bestelling! 🚀
Beste Janny,

Ann Van Impe

Rappe levering

Veel lekkere smaken

Bv een box met 1 smaak erin.

Beste Ann,
Beste Ann,

Ils

Heerlijk smaken. Wij hebben onze frisdranken niet meer nodig.

Betaalbare lekkere dranken

Nee, prima zoals het is.

Beste Ils,
Beste Ils,

Melanie

Top, snelle levering en heerlijke smaken

Veel keuze goeie prijs

Meer ice tea peach inslaan🫣

Beste Melanie,
Bedankt voor je geweldige review! We zijn superblij dat je tevreden bent met je bestelling. Heb je al een favoriete smaak ontdekt? Deel hem via #drinkbolero 🍋
Smaakvolle...
Beste Melanie,