Bolero

Faith Rising

It got here much faster than expected!

Ben Schaap

Goed,snelle verzending

Mooi en duidelijk

Beste Ben,
Dankjewel voor je positieve woorden! We zijn blij dat je onze snelle service waardeert. We hopen je snel weer te zien voor een nieuwe bestelling! 🚀
Frisse groet,
Beste Ben,
Frisse groet,

t

goeie smaken

tips als je een proefpakket van 4 pak dat het bij vier stop want ik kon er meer dan 4 aanduiden

Beste Tobias,
Dankjewel voor je enthousiaste review! We waarderen je positieve feedback enorm. We
kijken ernaar uit om je snel weer te helpen met je volgende aankoop. 🍊

Milli

Zorgvuldig

Duidelijk

Beste Milli,
Bedankt voor je mooie review! We zijn superblij dat je fan bent van Bolero. Vergeet niet om ons weer te bezoeken voor je volgende dorstlesser! 🌞
Tevreden groet,
Beste Milli,
Tevreden groet,

Greet

Goed. Wel wat lang moeten wachten op levering en er ging iets fout bij betaling.

Veel aanbod

Iets sneller reageren bij foutlopen van een betaling. Ik kreeg pas na 1 week mail dat er niet betaald werd. Terwijl ik dan eigenlijk mijn bestelling al had verwacht

Beste Greet,
Dankjewel voor je enthousiaste reactie! We waarderen je feedback enorm. Welke smaak is jouw favoriet? We horen het graag! 🍍#drinkbolero
Smaakvolle groet,

Caubergs Maurice

Positief

Xx

X

Beste Maurice,
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je de snelle service waardeert. Tot de volgende keer bij Bolero! 🍋
Fruitige groet,

M Breuer

Top! Heerlijke smaken en snelle verzending

Duidelijke info ingrediënten
Makkelijker zoekfunctie

Beste M Breuer,
Jouw review heeft onze dag helemaal gemaakt, dankjewel! We zijn blij dat je de smaak van Bolero zo lekker vindt. Tot de volgende keer! 🍓
Het team van...
Beste M Breuer,

Maarten

Tevreden, alleen levering beetje laat, na 5 dagen.

Goede limonade

Snellere levering

Beste Maarten,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Het spijt ons dat het pas na 5 dagen binnen kwam, we hopen dat dat niet de smaak beïnvloed. 😜
Met frisse...
Beste Maarten,
Met frisse groet,

John

Gewoon goed

Beste John,
Wat een fijne review, dankjewel! We vinden het super dat je Bolero zo waardeert. We hopen dat je snel nog eens komt voor je volgende bestelling! 🍹
Zomerse groet,
Beste John,
Zomerse groet,

Sandra Verzendaal

Bolero heeft een mega assortiment aan smaken die je ook nog eens in verschillende hoeveelheden kan krijgen. Echt geweldig. Ik ben ook super blij dat ze de sportdop nu hebben voor de flessen. Ook de... Bolero heeft een mega assortiment aan smaken die je ook nog eens in verschillende hoeveelheden kan krijgen. Echt geweldig. Ik ben ook super blij dat ze de sportdop nu hebben voor de flessen. Ook de flessen zijn geweldig en makkelijk schoon te houden. Ik kan niet de hele dag water drinken bah dus dit is een uitkomst. Super :)

Goede producten, waar voor je geld

Ik wilde de sportdop aanraden maar die hebben jullie nu toegevoegd. Super..

Beste Sandra,