Hoe groot is de kans dat je Breyta Incasso aanbeveelt binnen jouw netwerk?

Claudia gerlag

Het contact heb ik ervaren als laagdrempelig en prettig. Snelle reactie en goed op de hoogte van de stukken.

Unweave

Ik werk sinds een aantal maanden samen met Breyta en ik vind de samenwerking ontzettend fijn. Breyta is een vlot bedrijf met gezellige mensen die van aanpakken weten. Wat je kan verwachten van... Ik werk sinds een aantal maanden samen met Breyta en ik vind de samenwerking ontzettend fijn. Breyta is een vlot bedrijf met gezellige mensen die van aanpakken weten. Wat je kan verwachten van Breyta: korte lijntjes, duidelijke aanpak en flauwe humor.

Het Lunchcafé

Persoonlijk, professioneel en nét die stap verder denken dan de standaard oplossingen. Er wordt goed geluisterd, proactief meegedacht en er wordt snel gereageerd/geschakeld. Kees komt met... Persoonlijk, professioneel en nét die stap verder denken dan de standaard oplossingen. Er wordt goed geluisterd, proactief meegedacht en er wordt snel gereageerd/geschakeld. Kees komt met oplossingen die je zelf niet bedenkt en hij is in staat om complexe vraagstukken op een begrijpelijke manier uit te leggen. Wij hebben Breyta nu al voor meerdere casussen ingeschakeld. Fijn om zaken waar je zelf geen energie van krijgt, geen kennis van hebt én geen tijd voor hebt in vertrouwen aan een professional over te kunnen laten. Aanrader!