Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Eerlijke, lieve en behulpzame medewerksters. Ze weten waar ze mee bezig zijn, erg kundig. De kleine voelt zich er op haar gemak, gaat er graag heen.

Ik vond het een hele warme, kindvriendelijke kinderopvang. Waar wij na afloop tegen elkaar zeiden dat het zo getrouwd aanvoelde.
Wat ons opviel was de schoonheid!
Wij vonden het netjes...
Wat ons opviel was de schoonheid!
Wij vonden het netjes overal, en de groepen zijn goed verdeeld.
Wat ik ook een groot pluspunt vindt is dat de kinderen uit glazen bekers mogen drinken.

Zeer fijn lieve juffen

Professioneel, betrokken medewerkers die met plezier hun werk doen.

Leuke speelzaal waarin de peuters goed worden voorbereid op het basisonderwijs. Dit gebeurd al spelenderwijs en naar behoefte van het kind. Thema's sluiten aan op de belevingswereld van een... Leuke speelzaal waarin de peuters goed worden voorbereid op het basisonderwijs. Dit gebeurd al spelenderwijs en naar behoefte van het kind. Thema's sluiten aan op de belevingswereld van een peuter.

We zijn tevreden over de opvang voor onze kleine man.

Ik ben zeer tevreden. Mijn kinderen gaan allebei met veel plezier naar de Grabbelton.

Een echt thuiskomen voor mijn kinderen. Ieder kind kan echt kind zijn. Een goede visie die aansluit op onze opvoeding.
De locaties zijn mooi ingericht en er zijn voldoende spelmogelijkheden....
De locaties zijn mooi ingericht en er zijn voldoende spelmogelijkheden. Daarnaast worden er activiteiten georganiseerd voor ieder thema.

Kleinschalige opvang met vriendelijk personeel. Geldt voor zowel de dagopvang als de BSO.