Arie de Jong

Een eerlijk en oprecht advies, goed service tegen een redelijke prijs

Remans

Bij eerste telefonisch contact al goed advies, over mijn vaatwasser die niet afpompte. Thuis geweest voor mijn wasmachine. Zeer vriendelijke monteur, uitleg over reparatie 👍
Zeer schappelijke...
Zeer schappelijke prijs! Dikke tien voor de service.

Grietje Heijstek

Samen met een vriendin dezelfde wasmachine gekocht en op dezelfde dag geleverd. Ze waren eerder dan verwacht en er liep niemand te zuchten of te kreunen. Wasmachine stond zo boven alle lof voor de... Samen met een vriendin dezelfde wasmachine gekocht en op dezelfde dag geleverd. Ze waren eerder dan verwacht en er liep niemand te zuchten of te kreunen. Wasmachine stond zo boven alle lof voor de mannen die dit gerealiseerd hebben. Gelijk een mini uitleg en wat goede was tips.
Dus een hele dikke prima.

Henk van der Rhee

Onze keramische kookplaat was defect en op advies van Johan van de firma molenaar Alblasserdam onze keuze bepaald en een nieuwe besteld. Helaas was deze niet op voorraad, maar nog 1 dag eerder dan... Onze keramische kookplaat was defect en op advies van Johan van de firma molenaar Alblasserdam onze keuze bepaald en een nieuwe besteld. Helaas was deze niet op voorraad, maar nog 1 dag eerder dan afgesproken geleverd en binnen 1 uur perfect gemonteerd. Ondanks wat zoekwerk naar de elektrische aansluiting en het netjes terugplaatsen van de hiervoor verwijderde materialen en incl. het verwijderen van oude gebruikssporen, afvoeren van verpakkingsmaterialen en de oude kookplaat. En dat alles voor een schappelijke prijs. Heel erg blij mee, wij kunnen weer koken na enkele dagen van improvisatie.

Jeanne Dekker

Supersnelle en goede service!

Piet van Genderen

Voorlichting heel goed, uitvoering heel goed

Jm Heskes

Al jaren koop ik en mijn ouders onze sullen bij molenaar in alblasserdam ook nu weer voor mijn ouders kookplaat was voor mijn ouders niet handig om mee om te gaan en ze hebben het heel netjes en op... Al jaren koop ik en mijn ouders onze sullen bij molenaar in alblasserdam ook nu weer voor mijn ouders kookplaat was voor mijn ouders niet handig om mee om te gaan en ze hebben het heel netjes en op een vriendelijke manier omgeruild dat noem ik klant vriendelijk

put

Wij zochten een wasmachiene na telefoniesch contakt konden we vlug terecht en werden heel goed geholpen dinsdag gekocht donderdag bezorgd goede uitleg en een prima machien

Flynth Adviseurs en Accountants

Zorgt perfekt !!! voor de klanten als er storingen zijn.