Niek

Fijn geholpen, veel kennis

Kennis

A Timmermans

Goed geholpen via de mail

Goede klantenservice

Nvt

john Scharff

Ik heb een wetsuite en bindingen voor mijn wakeboard in de winkel in Den Bosch gekocht alleen de wetsuite was niet in mijn maat dus die heb ik besteld in de winkel en op laten sturen en die was al... Ik heb een wetsuite en bindingen voor mijn wakeboard in de winkel in Den Bosch gekocht alleen de wetsuite was niet in mijn maat dus die heb ik besteld in de winkel en op laten sturen en die was al snel geleverd als afgesproken ik ben zeer tevreden ik graag terug als ik weer iets nodig heb

Weet ik niet te benoemen

DownTown

Fantastische service

De service is altijd top. Eerlijk en oprecht!

Geen verbeterpunten

Ilona

Top ervaring

Snelle verzending, product

Nvt

Jan willem

Super snel geleverd en top services

x

Snowboard bindingen waren op en had nieuwe nodig. Ik werd goed geholpen door het personee (ik was in de winkel aanwezig)

Goede persoonlijke hulp en medewerker deed veel moeite voor me.

Wellicht iets minder veel opties geven en juist even rustig de keuzes laten bezinken.

Bart

Twee keer naar de showroom geweest voor wintersportartikelen. Beide keren erg goed geholpen, er wordt alle tijd voor je vrijgemaakt en je krijgt uitgebreid advies. Grootste minpunt was dat ze me een... Twee keer naar de showroom geweest voor wintersportartikelen. Beide keren erg goed geholpen, er wordt alle tijd voor je vrijgemaakt en je krijgt uitgebreid advies. Grootste minpunt was dat ze me een paar bindingen geadviseerd hadden die ze achteraf niet op voorraad bleken te hebben. Toen ze geen goed alternatief gevonden kregen waren ze wel weer zo eerlijk om me aan te raden deze bindingen dan elders te kopen.

Eerlijkheid, goed advies, breed assortiment.

Voorraadbeheer beter op orde krijgen.

Guus Cornelissen

Goed service en mensen met kennis.

Je wordt op de hoogte gehouden over de laatste ontwikkelingen

Nicole

Top

Kennis en aandacht

Digitaal puntjes sparen voor vaste klanten, zodat je een keertje een paar procent korting krijgt ofzo; zou leuk zijn :-)