Michael van den Dool

De installatie van de zonnepanelen, warmtepomp en meterkast door 4 monteurs is op rolletjes verlopen. Leuk contact met de mannen en complimenten over de uitvoering en communicatie. Ik heb ze ook... De installatie van de zonnepanelen, warmtepomp en meterkast door 4 monteurs is op rolletjes verlopen. Leuk contact met de mannen en complimenten over de uitvoering en communicatie. Ik heb ze ook goed voorzien van koffie ect, en daar hebben ze mij weer voor bedankt vanwege de gastvrijheid. Mooi toch!

Erik

Zeer positief. er wordt snel op mail - of de app gereageerd. Er wordt netjes gewerkt. Vriendelijke medewerkers die ook bij knalpuntjes meedenken. Zeer tevreden met de aanleg van onze zonnepanelen.

Korfmaker

In 1 dag tijd. Plaatsing zonnepanelen, plaatsing hybride warmtepomp, upgrade nieuwe meterkast.
Dit alles op zo'n beetje de warmste dag van het jaar.
Petje af voor deze monteurs.

Hajar

Erg vriendelijk
Hardwerkend
Leggen goed uit

Ralph

Mitchell, Melcher en Ralph zijn echt een topteam! Goede communicatie, duidelijke uitleg en niet onbelangrijk super werk geleverd.

M.R. Hoeve

Edit komt gemaakte afspraken na, werkt nauwkeurig en zeer netjes, medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam en ze blijven totdat het af is (hoe laat het ook wordt).

Luke kandelaars

Heel erg goed en duidelijk contact vooraf! Heel goed advies, wanneer iets niet vervangen hoeft te worden dan hoeft dat hier ook niet en is er wel iets verouderd geven ze dit ook ruim van te voren... Heel erg goed en duidelijk contact vooraf! Heel goed advies, wanneer iets niet vervangen hoeft te worden dan hoeft dat hier ook niet en is er wel iets verouderd geven ze dit ook ruim van te voren aan!

De dag voor de montage krijg je netjes een bericht met hoelaat de monteurs aanwezig zullen zijn!

De monteurs waren echt super gasten! Heel duidelijk en direct, en ook lekker in voor een dolletje. Wanneer ik een vraag had kreeg ik ook een heel duidelijk antwoord en werd dit niet afgeraffeld!

Al met al een dikke dikke 10 voor deze 3 mannen!!!!

Super ervaring met dit bedrijf, zoek vooral niet verder!

Luke kandelaars
Uden

Reactie EDIT B.V.:

Goed te horen dat je zo tevreden bent, namens de monteurs jij ook 5 sterren voor de gastvrijheid.

C. de Jong

Bedrijf heeft vakwerk geleverd, met name de electricien die ook een lange dag heeft moeten en ook willen maken om alles goed en volledig op te leveren.

Bram Spijker

Top service ontvangen van de heren. Bij de afspraakbevestiging ging (door mijn eigen fout) wat mis, alles kon alsnog snel gepland worden. Communicatie verliep op voorhand erg vlot, zeer tevreden... Top service ontvangen van de heren. Bij de afspraakbevestiging ging (door mijn eigen fout) wat mis, alles kon alsnog snel gepland worden. Communicatie verliep op voorhand erg vlot, zeer tevreden over. We hadden zorgen over de mogelijkheden voor airco’s en zonnepanelen n.a.v. de leeftijd van ons huis. Dit bleek geen enkel probleem te zijn. Ondanks het slechte weer toch alle panelen binnen een ochtend op ons dak. In bijzonder dank aan Mitchell en Ralf voor de extra service t.a.v. de meterkast. We zijn heel erg blij met hoe alles verlopen is.