Hamza Alkhedr, Veniliadecor B.V.

Ik ben via LinkedIn in contact gekomen met Eqib en de samenwerking was perfect. Ik ben tevreden met het eindresultaat omdat ze altijd achter je staan.

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Jullie hebben voor mij de opdracht opgepakt om als IT-supportmedewerker te gaan werken bij VeniliaDecor.

Arjan Schepers

Erg goed, ik kreeg het idee dat ze er niet alleen voor de werkgever zijn maar juist ook voor de werknemer.

Plaatsing bij nieuwe werkgever

Eijsink bv

Professioneel en prettig in contact. Ze komen afspraken na en weten kwaliteit in de markt te vinden.

Avinty

Super flexibel, meedenkend en leuke mensen

Interim recruitment

Poorthuis Printing B.V.

Als een fijne samenwerking. Wij hebben momenteel een vacature openstaan op financieel gebied. Mijn ervaring is dat Interim People zich eerst echt grondig verdiept in het bedrijf waarvoor men gaat... Als een fijne samenwerking. Wij hebben momenteel een vacature openstaan op financieel gebied. Mijn ervaring is dat Interim People zich eerst echt grondig verdiept in het bedrijf waarvoor men gaat werven; qua organisatie, de mensen die er werken en de achtergronden en inhoud van de vacature. Hiervoor komt men ook fysiek een bezoek brengen aan het bedrijf en wordt niet alleen alles telefonisch afgehandeld. Op deze manier kan Interim People als een echte sparring partner fungeren bij de juiste invulling van de vacature. Vervolgens gaat Interim People actief aan de slag om de juiste kandidaten te werven, ook als de invulling van de vacature niet gemakkelijk is blijft Interim People volhouden en wordt je als klant steeds op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Ik voel me als klant echt serieus genomen.

Catharina Lautenbach, ROC van Twente

Zeer prettige samenwerking. Open, snel, resultaatgericht. Uitstekende en effectieve communicatie. Interessante kandidaten aangeleverd voor onze vacatures.

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Werven van personeel voor onze dienst ET&I

BE Allbrass Industrial B.V.

Positief. Er wordt goed meegedacht met het personele vraagstuk

Jolanda

Eqib is een zeer prettige partij om mee samen te werken. Als opdrachtgever en als sollicitant. De recruiters/adviseurs zijn zeer open, attent en mensgericht. Ik heb mijn eigen sollicitatieprocedure... Eqib is een zeer prettige partij om mee samen te werken. Als opdrachtgever en als sollicitant. De recruiters/adviseurs zijn zeer open, attent en mensgericht. Ik heb mijn eigen sollicitatieprocedure als heel positief ervaren. Super hoe er met mij mee geleefd werd tijdens de sollicitatierondes. Ik kan Eqib zeker aanraden!

Sollicitatie HR Adviseur