Klantenservice

Supersnelle levering, perfecte kwaliteit

Mariëlle

Super dekbed snel geleverd

Ria Roubos

Mooie site. En leuke aanbiedingen.

Dora Jensma

Ziet er mooi uit , maar heb het net een paar dagen in huis, dus nog geen idee over kwaliteit enz . Beetje lastig om nu al een oordeel te hebben

Nick Strong

Nick@strongimagemanipulation.com

Regina Hoos-Beuving

Super kwaliteit

Rita

Keurig, klacht werd ook snel opgelost. Maar door retournering van het kapotte hoeslaken zouden we 10% korting krijgen en konden die opnieuw bestellen. Maar die was inmiddels deze € 5 duurder... Keurig, klacht werd ook snel opgelost. Maar door retournering van het kapotte hoeslaken zouden we 10% korting krijgen en konden die opnieuw bestellen. Maar die was inmiddels deze € 5 duurder geworden. Dit is een vreemde werkwijze! Maar de kwaliteit van de hoeslakens en de klantenservice, perfect.

W.A.M. De Vrieze

Ondanks drie mails over het overduidelijk misgaan van de levering is niet ingegaan op de door mij gemelde feiten, maar werd geantwoord met standaardmails dat er problemen waren met de verzending... Ondanks drie mails over het overduidelijk misgaan van de levering is niet ingegaan op de door mij gemelde feiten, maar werd geantwoord met standaardmails dat er problemen waren met de verzending door PostNL. Er werd dus voorbij gegaan aan de inhoud van mijn klacht en de aanwijzing waar het mogelijk fout is gegaan. Tot op heden nog niets geleverd gekregen, ondanks de vooruitbetaling van € 69,95 via IDeal.

Gerrie Stoffer

Mooie items, nette levering.

juliana venker

Zeer snelle levering en prachtig produkt