Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

M Bogers

Al lang een van mijn favoriete merken. Toch een kleine kanttekening of twee. Waarom niet vermelden welke onderlakens op de foto staan bij een dekbed? Nu moest ik er navraag naar doen. Lijkt me als... Al lang een van mijn favoriete merken. Toch een kleine kanttekening of twee. Waarom niet vermelden welke onderlakens op de foto staan bij een dekbed? Nu moest ik er navraag naar doen. Lijkt me als jullie een regeltje extra typen, dat het geldt bespaart (mijn e-mail hoeft je niet te beantwoorden) en je verkoop makkelijker en meer door die aanbeveling. Dekbed zelf was elders goedkoper, vreemd. Dus daar besteld. Kijk maar of je iets doet met deze gratis tips van een ervaren marketeer en of je mijn gebaar wil belonen ;-)

Jose te Welscher

Top, goede informatie , fijne communicatie, geen enkele op of aanmerking daarover.
De reden van het terug sturen heb ik vermeld op het formulier, heb de verkeerde maat besteld.
Dus het lag...
Dus het lag aan mij, jullie product en service is fantastisch. Ben zelf manager jeugd qua attitude, manier van communiceren, klantvriendelijkheid zou ik jullie meteen aanstellen??

astrid van Engelen-Jager

Heel goed

Helga Daalmans

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Saskia

Snelle levering, product is goed en komt overeen met foto’s op de site.

Meulemeester

Aankoop plaid

Sylvia Zuijdendorp

Christine Mulder

TOP!

T Binken

Geweldig, goede levering en heel God verpakt !

Dimitra Koritsi

Inplaced my order in the evening and the next day I already had the products at my door! Really quick!