Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Raïnatou Yessoufou Winandy

Niets te zeggen, de bestelling, de onberispelijke levering

Karin Heusdens

Marry Hartkamp

Prima op tijd bezorgd was te groot. Terug gestuurd 8-1-2021 nu 18-1-2021 nog niet mijn geld terug. Hopelijk lukt dat binnen kort.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
Hartelijk dank voor je review!
Bij retourzendingen hanteert ESSENZA HOME een doorlooptijd van maximaal 14 dagen na ontvangst van je retourzending. De ervaring leert dat dit in de praktijk sneller gaat. Aangezien het momenteel erg druk is, kan het zijn dat er momenteel enige vertraging is en het dus wat langer duurt dan normaal.
Als wij je retour hebben verwerkt, wordt het verschuldigde bedrag binnen 1 tot maximaal 3 dagen teruggestort op de manier zoals je de order betaald hebt of het bedrag wordt bij Afterpay in mindering gebracht.
Duurt het langer dan 14 dagen voordat het geld op je rekening staat, neem dan even contact met ons op. Dan zullen we dit zo snel mogelijk recht zetten.

GJannette SMID

Was blij Essenza ‘getipt’ te krijgen!

Eef

Prima levering product, gewenste producten, alleen iets minder handige website.

Yvonne van Duijn van der Linden

Geweldig

Anne

Jammer dat het dekbedovertrek niet in het sale overzicht stond, terwijl deze wel in de sale was, waardoor ik er later achter kwam dat het dekbedovertrek in de sale was (door op de naam te zoeken) en... Jammer dat het dekbedovertrek niet in het sale overzicht stond, terwijl deze wel in de sale was, waardoor ik er later achter kwam dat het dekbedovertrek in de sale was (door op de naam te zoeken) en de maat die ik het liefst wou al was uitverkocht

Sandrina Verbeek-de Geest

Prima!