Klantenservice

Mieke Oostveen

Prima. Snelle levering

Netjes geleverd.

Noël GENBRUGGE

Heel tevreden over de snelle afhandeling

Claudine Moonen

Kwaliteit is fantastisch alleen heb ik 1 set retour gestuurd maar nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik hoop dat ik alsnog een reactie van jullie ontvang hierover?

An Theunissen

De levering is in orde, maar ik ben niet tevreden over de retourprocedure. Er wordt geen retourformulier geleverd, dus hiervoor moet naar de klantendienst gemaild worden. Ook is het niet mogelijk om... De levering is in orde, maar ik ben niet tevreden over de retourprocedure. Er wordt geen retourformulier geleverd, dus hiervoor moet naar de klantendienst gemaild worden. Ook is het niet mogelijk om de retourzending op te volgen en zicht te krijgen op de terugbetaling.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste An,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Beste An,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de retourprocedure. Momenteel zijn we er druk mee bezig om het proces zo goed mogelijk te optimaliseren.
Zoals besproken via de e-mail, hebben we de retourzending goed ontvangen en verwerkt. Het bedrag is inmiddels ook teruggestort op dezelfde manier als dat de order betaald is. Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Nog een hele fijne dag gewenst!
Vriendelijke groeten,
Essenza Home

Natasha Van De Bilt

Nog steeds geen geld terug retour

Jannie Muggen Abbingh