Klantenservice
Levering

Mirjam Van 't Kruijs

Positieve ervaring, vlotte levering

Stephanie

Perfect! Dag erna geleverd. Goede aanbieding. Mooie kwaliteit dekbed. Helemaal tevreden.

Tineke Clarenburg

Helaas heb ik het artikel terug moeten sturen omdat de kleur niet overeen kwam met de kleur op de website

Pamela

Koop al jaren producten van Essenza via allerlei retailers. Nu voor het eerst rechtstreeks. Altijd en nu ook tevreden met de producten. Door een systeemfout is mijn producten niet verstuurd. Na een... Koop al jaren producten van Essenza via allerlei retailers. Nu voor het eerst rechtstreeks. Altijd en nu ook tevreden met de producten. Door een systeemfout is mijn producten niet verstuurd. Na een paar dagen gebeld met een vriendelijke medewerker van de klantenservice. Zij heeft ervoor gezorgd dat mijn product de volgende dag is afgeleverd.

Marijke Tholhuijsen

Prachtige stukken. Fijn materiaal. Waanzinnig snelle levering. Communicatie rond een retour kan beter (geen communicatie over geweest) maar het bedrag stond keurig anderhalve week later terug op... Prachtige stukken. Fijn materiaal. Waanzinnig snelle levering. Communicatie rond een retour kan beter (geen communicatie over geweest) maar het bedrag stond keurig anderhalve week later terug op mijn rekening

Marjo Ten Vregelaar

Prima. Snelle levering.

Leona Brink

Snelle nette service

S Kengen

Prima geregeld.

Rose Loogman

Kleur was niet helemaal als verwacht maar wel mooi!