Klantenservice
Levering

Toon van Oosterhout

Gewoon goed

Astrid Van tilborgh

Nou ik heb nog niets ontvangen dus t duurt erg lang

Rina Stevens

Mijn vorige bestelling kwam maar niet aan , en heb er verschillende malen moeten achteraan gaan ! maar heb mijn geld wel snel terug ontvangen en denk dat het lag aan de leverancier tijdens corona .... Mijn vorige bestelling kwam maar niet aan , en heb er verschillende malen moeten achteraan gaan ! maar heb mijn geld wel snel terug ontvangen en denk dat het lag aan de leverancier tijdens corona . Dus opnieuw een bestelling gedaan en ben over alles wat ik bestelde tevreden zowel van de kwaliteit als de afwerking en netjes verpakt , ik ben normaal een pip koper en heb nu dit merk geprobeerd en essenza mag zeker langs pip staan en de kleuren zijn prachtig dus voor mij dit keer een dikke 10/10 dank je wel en zeker tot de volgende .

L. Gofers

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en krijg wel al het verzoek tot een beoordeling. Bovenstaand gegeven zal dus van invloed zijn.

Hartelijk dank voor je review.
We hebben je bestelling op tijd verstuurd er is helaas vertraging bij de vervoerder ontstaan, Normaal gesproken ontvang je het verzoek van beoordeling na de levering. Ik zie dat het pakket gelukkig inmiddels wel goed is aangekomen. Mocht je verder nog vragen hebben neem dan even contact op met webstore@essenzahome.nl

R Leffers

Online bestellingen worden niet accuraat gemonitord. Als ik niet aan de bel had getrokken had ik mijn bestelling nu nog niet.

Hartelijk dank voor je review.
We doen ons best om alle orders goed te monitoren en we vinden het zeer spijtig dat je order niet gezien is. We zullen dit zeker meenemen om dit intern te optimaliseren.

Hanne Meijers

Het product en de levering waren prima. Echter, de kleur was niet goed, daarom geretourneerd. Twee weken na data nog geen retour van geld ontvangen. Dat vind ik niet optimaal, en ik moet er dus nu... Het product en de levering waren prima. Echter, de kleur was niet goed, daarom geretourneerd. Twee weken na data nog geen retour van geld ontvangen. Dat vind ik niet optimaal, en ik moet er dus nu zelf achteraan waarom dat is.

Hartelijk dank voor je review.
Wij doen er max. 14 dagen over om het bedrag terug te storten. Het bedrag is op 3 juli al terug gestort. Mocht je dit niet op je overzicht zien, wil je dan even contact met ons opnemen (webstore@essenzahome.nl)

Heidi Jansen - Hasenbalg

Goed , verder g b