Expert

Voor dat ik dit doe wil ik eerst contact met de winkel eigenaar.

Ivm het voorval van de installatie van de wasdroger.

M. 0643046497
Frits Wiegman

Dennis W

Op de website van Expert werd een leuke laptop als actie aangeboden. Deal gesloten en ik zou de laptop in een van hun winkels moeten ophalen. Expert gaf later aan dat ze deze niet meer konden... Op de website van Expert werd een leuke laptop als actie aangeboden. Deal gesloten en ik zou de laptop in een van hun winkels moeten ophalen. Expert gaf later aan dat ze deze niet meer konden leveren. Zij zijn in zo'n geval wel een overeenkomst aangegaan en zouden een vergelijkbare andere laptop moeten aanbieden. Nu geven ze echter niet thuis. Maar dan dus ook echt helemaal niet. Echt schijt aan mij als klant en aan de regels die hieraan verbonden zijn. Dus wat nou goede service? Wat nou klantvriendelijk? Klopt dus niet. Waardeloos.

Van der Valk

Goed advies in de winkel en denken mee en dan ook nog de bereidheid om een monteur testuren of hulp op afstand

Graste

Doe ik niet omdat ik niet voor anderen wens keuzes te maken. dat moet men zelf ervaren!

De winkel Expert in Gouda kan ik alleen maar aanbevelen. De service is uitstekend, de medewerkers deskundig, vriendelijk en behulpzaam, de producten goed. Ik koop er alles en wel al sinds 2001. Ik... De winkel Expert in Gouda kan ik alleen maar aanbevelen. De service is uitstekend, de medewerkers deskundig, vriendelijk en behulpzaam, de producten goed. Ik koop er alles en wel al sinds 2001. Ik ga er ook in de toekomst naartoe!

De Ru

Prima service. Volgende keer weer langs bij Expert