Expert

Boven

Deskundig personeel.goed advies , kunt zien wat je koop

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe wasmachine. Fijn product met veel mogelijkheden. Ik ben in de winkel zeer deskundig geholpen en de wasmachine is keurig afgeleverd, naar boven gebracht en... Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe wasmachine. Fijn product met veel mogelijkheden. Ik ben in de winkel zeer deskundig geholpen en de wasmachine is keurig afgeleverd, naar boven gebracht en geïnstalleerd.

Locatie in Hardinxveld Giessendam is het bezoek niet waard. Service is abominabel. Klantvriendelijkheid is niet aan de orde.

Gedoe geweest met een nieuwe koelkast wat geluid maakte en beschadigd was ,duurde te lang eerste keer afleveren was nie goed deze tweede bezorger was zeer goed netjes uitgepakt gecontroleerd .netjes... Gedoe geweest met een nieuwe koelkast wat geluid maakte en beschadigd was ,duurde te lang eerste keer afleveren was nie goed deze tweede bezorger was zeer goed netjes uitgepakt gecontroleerd .netjes neergezgd .

Westendorp

Kom al jaren bij de expert in Beuningen fijne zaak betrouwbaar personeel.
Of je nu 1x in de winkel op een dag komt of 6x ze blijven altijd behulpzaam.

Molijn

De tijd en geduld hebben om een goede uitleg te geven.

Spiekers

Toppie , installeren monteur super , dikke 10 ,uitleggen hoe tv werkt

Drenth

Prima service. Misschien niet de goedkoopste, hoewel volgens mij heel gemiddeld, wel heel goede service. Prima keuze als je ontzorgd wil worden. Het goed geregeld wil hebben en daar een bijbehorende... Prima service. Misschien niet de goedkoopste, hoewel volgens mij heel gemiddeld, wel heel goede service. Prima keuze als je ontzorgd wil worden. Het goed geregeld wil hebben en daar een bijbehorende prijs voor wil betalen