Expert

Van Der Wegen Hendriks

Expert Hengelo is onze "huisleverancier "voor apparatuur. we zijn tevreden over de aangeboden producten, kopen liever n product dat iets duurder is , maar we krijgen daarmee wel uitleg en service.... Expert Hengelo is onze "huisleverancier "voor apparatuur. we zijn tevreden over de aangeboden producten, kopen liever n product dat iets duurder is , maar we krijgen daarmee wel uitleg en service. Internet-aankopen geven ons niet de mogelijk om een nieuw product te zien en te "voelen "

De Beer

Deze Expert en de vriendelijkheid en deskundigheid van verkoper Dennis valt niet makkelijk te evenaren. Een aanrader deze zaak.

Natuurlijk zijn we tegenwoordig snel geneigd om via internet een bestelling te doen. Vaak prijsgedreven. Echter koop gewoon lokaal bij de vakhandel. Daar is prijs ook prima. Het grote verschil is... Natuurlijk zijn we tegenwoordig snel geneigd om via internet een bestelling te doen. Vaak prijsgedreven. Echter koop gewoon lokaal bij de vakhandel. Daar is prijs ook prima. Het grote verschil is het degelijke advies, service en begeleiding.

Keuze op het internet is enorm en het staat bol van "betrouwbare" adviezen. Ik heb er veel baat bij gehad om persoonlijk advies te krijgen van een deskundige medewerker

Faber

Het is een uitstekende zaak waar men doet wat men beloofd, kwaliteit leveren voor een goede prijs. En zit er eens wat tegen wordt er altijd met de klant een oplossing gevonden. Zeker een aanrader!

Verbeek

Optreden winkelpersoneel en bezorgers vriendelijk en deskundig; afspraken levering/installatie perfect nagekomen.