Expert

Als ik Expert Zevenaar in een woord zou moeten omschrijven, dan is het betrouwbaarheid. Ze doen wat ze beloven. De producten die ze verkopen zijn van heel goede kwaliteit. De reclamefolder van... Als ik Expert Zevenaar in een woord zou moeten omschrijven, dan is het betrouwbaarheid. Ze doen wat ze beloven. De producten die ze verkopen zijn van heel goede kwaliteit. De reclamefolder van Expert vind ik overzichtelijk en duidelijk. Geen misleidende aanbiedingen. Bij mijn aankoop van een wasmachine en wasdroger hebben ze mij gewezen op de cashback-actie en mij daarbij ook goed geadviseerd over hoe dit aan te vragen. Kortom. Een fantastische winkel waarbij men meedenkt met de klant.

Van Beemdelust

Er moeten beter en anders met aansluiting om gaan neem een echt elektrische in dienst dan hoeft er geen verkeer
Aan leg dwars echt niet top is ,daarbij de andere wasmachines naar zij kloten die echt nog een ronde mee kon

Nogmaals een prima bedrijf met uitstekende service!