Expert

Witteveen

Mooie prijs -> 25% korting op een dure SMEG koel/vriescombi. Het is fijner om in een winkel (om de hoek) fysiek te kunnen kijken en voelen wat je kopt, dan via het internet wanneer het om een grote... Mooie prijs -> 25% korting op een dure SMEG koel/vriescombi. Het is fijner om in een winkel (om de hoek) fysiek te kunnen kijken en voelen wat je kopt, dan via het internet wanneer het om een grote aankoop gaat.

Zeer vriendelijk, behulpzaam, luisterend oor en meedenkend. Echt een gevoel dat er naar mijn wensen wordt geluisterd in de situatie waarin ik me bevind. En ook de mogelijkheid/ruimte om dingen te... Zeer vriendelijk, behulpzaam, luisterend oor en meedenkend. Echt een gevoel dat er naar mijn wensen wordt geluisterd in de situatie waarin ik me bevind. En ook de mogelijkheid/ruimte om dingen te wijzen en/of over na te denken

Van Gils

Winkel goed bereikbaar, vriendelijk personeel.
goede uitleg

Hendriks

Expert ontzorgt bij het zoeken en plaatsen van nieuwe inbouwapparatuur. Ik vind het een super concept eerst komt Expert kijken en inmeten, vervolgens kan ik gericht zoeken naar de juiste apparatuur... Expert ontzorgt bij het zoeken en plaatsen van nieuwe inbouwapparatuur. Ik vind het een super concept eerst komt Expert kijken en inmeten, vervolgens kan ik gericht zoeken naar de juiste apparatuur die vervolgens deskundig door expert wordt geplaatst en ingesteld. De oude apparaten worden door Expert meegenomen. Expert ziet me vaker in de winkel verschijnen.

Alles was goed geregeld en netjes afgeleverd thuis en goede servers

Schipper

Al onze apparaten komen van Expert. Fantastische service en deskundig advies