CDA Hilversum

Faje heeft de catering verzorgd voor een reunie met 55 deelnemers. In de planning fase hebben we op prettige en vakkundige wijze overleg kunnen plegen wat betreft menu keuze en timing.
De...
De logistieke service was perfect en het belangrijkste; het eten was voortreffelijk en meer dan voldoende.

Kristel

Goede service en heerlijk eten!

Adelaar 🦅 Hilversum

Zeer goed

R v.d. Pol - Polvoort BV

Zeer prettig en goed verzorgd conform afspraak.

Marieke & Jan de Wit

Mede door FAJÉ hebben wij een fantastisch feest gehad.
Mede door FAJÉ hebben wij een fantastisch feest gehad.
De fijne communicatie, het meedenken, de tips en trics, geen vraag was te gek of teveel, de soepele op en afbouw,fantastisch eten. Een kok die het zo goed verzorgd heeft en het ons uit handen nam. Ontzettend fijn!

In Memoriam Uitvaarten

Fijne service en goede kwaliteit!

Desiree van Oostrum, Eemnes

Super bedrijf wat nog persoonlijk het gesprek met je aan wil gaan. Heerlijke menu's met veel keus! Komen het brengen en klaarzetten zodat je buffet er prachtig uitziet!

MyBit

Fijne communicatie, alles goed geregeld en precies wat wil wilde. Ons personeel was ook erg enthousiast over het eten. Eten was gevarieerd en fijn dat er rekening gehouden werd met dieet en allergie.

Yvonne Feller

Nou die kunnen koken zeg!
Bestel de brunch maar en je gasten smullen. En alles praktisch verpakt en netjes thuis gebracht.
En aardig en flexibel ook nog aan de telefoon als je vragen hebt.

Roc van Amsterdam MBO College Westpoort

Geweldige communicatie, een hele goed prijs, fantastisch personeel en bovendien, heel goed eten!