FLOW

Compair airconditioning BV

Flow

Maarten

Erg tevreden en goede service

CBX Equipment

Goede ervaringen

MoniekS

Fijne ervaring met FLOW. Verdiepen zich goed in het bedrijf waarvoor ze kandidaten zoeken, persoonlijke benadering, korte lijntjes en kwalitatief goede kandidaten.

Hans Blaak - VAM Watertech

Heel tevreden over de, voor ons inmiddels succesvolle, aanpak van Flow. Zowel de zorgvuldige voorbereiding om de gewenste kandidaat zo scherp mogelijk te definiëren. Vervolgens de gerichte en... Heel tevreden over de, voor ons inmiddels succesvolle, aanpak van Flow. Zowel de zorgvuldige voorbereiding om de gewenste kandidaat zo scherp mogelijk te definiëren. Vervolgens de gerichte en persoonlijke benadering van de kandidaten. Gedurende het proces ook geregeld communicatie en feedback mogelijk om eventueel nog het plan van aanpak tussentijds aan te scherpen.

TCR Nederland BV

De professionaliteit, de kennis en kunde van de recruiters zijn van een hoog niveau waardoor de kwaliteit van de kandidaten hoog is. Flow heeft zich heel goed verdiept in ons bedrijf waardoor ze... De professionaliteit, de kennis en kunde van de recruiters zijn van een hoog niveau waardoor de kwaliteit van de kandidaten hoog is. Flow heeft zich heel goed verdiept in ons bedrijf waardoor ze goed kunnen inschatten wie voor ons een interessante kandidaat is. Hele fijne samenwerking!

gBOU. bv kwaliteitsborgers voor de bouw

Flow pakt de vacature goed op en helpt om de juiste kandidaat te vinden. De lijnen zijn kort en er wordt actief meegedacht om goede kandidaten te selecteren. Flow's aanpak resulteert in een goede... Flow pakt de vacature goed op en helpt om de juiste kandidaat te vinden. De lijnen zijn kort en er wordt actief meegedacht om goede kandidaten te selecteren. Flow's aanpak resulteert in een goede kennismaking met potentieel geschikte kandidaten dus heel fijn voor MKB bedrijf die zelf geen HR afdeling hebben

Innova GGZ

Flow is een prettige ervaring voor ons. We hebben met meerdere recruiters samengewerkt en Flow steekt er duidelijk bovenuit. Persoonlijke benadering, snel schakelen en inhoudelijk eager om zich te... Flow is een prettige ervaring voor ons. We hebben met meerdere recruiters samengewerkt en Flow steekt er duidelijk bovenuit. Persoonlijke benadering, snel schakelen en inhoudelijk eager om zich te verdiepen in het gezochte profiel. Aanrader!

Leo Versantvoort/VPKL Accountancy BV

Duidelijke/heldere aanpak. Kandidaten worden niet agressief benaderd en de communicatie/terugkoppeling verloopt goed in een prettige sfeer.
Gemaakte afspraken worden keurig nagekomen en staan...
Gemaakte afspraken worden keurig nagekomen en staan ook open voor feedback.