Erik Heezen

Flow zorgt voor een passende oplossing. Door de persoonlijke aandacht en het luisterende oor is er een perfectie match ontstaan tussen opdrachtgever en werkzoekende partij. Dus zeker een aanbeveling... Flow zorgt voor een passende oplossing. Door de persoonlijke aandacht en het luisterende oor is er een perfectie match ontstaan tussen opdrachtgever en werkzoekende partij. Dus zeker een aanbeveling om met Flow samen te werken.

Leandro Tjen-A-Tak

Op LinkedIn in contact gekomen met Femke. Wat een toffe recruiter! Ze luistert goed naar je wensen en matcht je goed met werkgevers. Als iedereen bij Flow net zo gepassioneerd is als Femke dan zal... Op LinkedIn in contact gekomen met Femke. Wat een toffe recruiter! Ze luistert goed naar je wensen en matcht je goed met werkgevers. Als iedereen bij Flow net zo gepassioneerd is als Femke dan zal ik Flow bij iedereen aanraden.

Alan Campagnollo

I would like to express my gratitude to Flow and its collaborator Femke, for investing so much time and effort in my profile in the search for a new job. Congratulations on your competence and... I would like to express my gratitude to Flow and its collaborator Femke, for investing so much time and effort in my profile in the search for a new job. Congratulations on your competence and friendliness! Definitely a company to trust when searching for a new job. I recommend it!

Yvonne

Al vanaf het allereerste contact met Maaike van Flow voelde het goed en vertrouwd. Ze nam echt de tijd voor me, legde alles goed uit en was steeds belangstellend hoe het ging. Ik kon altijd bij haar... Al vanaf het allereerste contact met Maaike van Flow voelde het goed en vertrouwd. Ze nam echt de tijd voor me, legde alles goed uit en was steeds belangstellend hoe het ging. Ik kon altijd bij haar terecht met mijn vragen. Bij andere bureaus ben je vaak een nummer, maar hier ben je echt een mens. Fijne werkwijze die zij hanteren. Echt een aanrader voor iedereen, mocht je een switch in je carrière willen maken.

Mehmet Kaan Böce

Dankzij Flow-medewerker Maaiken heb ik de baan gekregen die ik wilde onder de voorwaarden die ik wilde.
Alles werd door hen geregeld en ze hebben het proces heel goed begeleid, dus ik ben heel dankbaar.
Ik hoop dat ze meer mensen zoals ik kunnen helpen.

Danny

Ben erg fijn geholpen door Eva.
Prettige gesprekken, professioneel en al om al zeer positief.

Alexander

Great experience, my FLOW recruiter helped me land a job in no time and was extraordinarily helpful and communicative throughout the entire process. Would definitely recommend!

Wendy

FLOW heeft mij uitstekend begeleid tijdens het sollicitatieproces. Maaike houdt zich altijd aan de afspraken en zorgt voor een soepele bemiddeling tussen jou en de potentiële werkgever. Dit geeft je... FLOW heeft mij uitstekend begeleid tijdens het sollicitatieproces. Maaike houdt zich altijd aan de afspraken en zorgt voor een soepele bemiddeling tussen jou en de potentiële werkgever. Dit geeft je echt rust en neemt veel zorgen uit handen, waardoor het sollicitatieproces een stuk minder spannend en veel overzichtelijker wordt. Ik ben ontzettend tevreden met de hulp die ik heb gekregen en raad FLOW dan ook van harte aan voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe stap in zijn carrière.

Wesley

Ik werd benaderd door Femke. Prettige gesprekken gevoerd en goede begeleiding waar mijn wensen en gedachten gehoord en begrepen werden. Zeker een aanrader.

Leendert-Jan Boogert

Werd benaderd door Tomas voor een vacature als accountmanager.
Vanaf het eerste moment verliep het contact goed en vooral heel duidelijk.
Tomas hield zowel mij als de nieuwe werkgever...
Werd benaderd door Tomas voor een vacature als accountmanager.
Vanaf het eerste moment verliep het contact goed en vooral heel duidelijk.
Tomas hield zowel mij als de nieuwe werkgever continue op de hoogte.
Tomas heeft mij fantastisch geholpen en begeleid naar de nieuwe baan.