Herman Schipper

Goede ervaring, snel geholpen

Djek

Snelle correcte levering en een goed advies.

HypotheekStar

Bedrijf ok, product niet. Nieuwe licentie bij ander bedrijf gekocht.

E.R. Burger

Slecht, licentie was al vergeven. Onbereikbaar voor klachten, niet telefonisch of via email bereikbaar om dit te melden. Terwijl men op de site een mogelijkheid bied, welke niet kan worden verzonden... Slecht, licentie was al vergeven. Onbereikbaar voor klachten, niet telefonisch of via email bereikbaar om dit te melden. Terwijl men op de site een mogelijkheid bied, welke niet kan worden verzonden na invulling met bijlagen. Weggegooid geld

Annemieke

Goede ervaring. Johanna reageerde snel met een nieuwe code toen de eerste niet goed werkte.

Jan

Goed bedrijf, goede service!

Goed bedrijf, goede service!

Na de aanschaf van Microsoft Project Professional 2021 voor een zeer schappelijke prijs kreeg ik direct een bericht in mijn mailbox. Daarbij ontbrak nog wel de licentie code van de software.
Uit de beschrijving op de factuur had ik het idee dat deze nagezonden zou worden.
Na contact via de site van goedkope-licentie.nl werd er snel gereageerd door Johanna en kreeg direct ook de licentie sleutel toegezonden.

Downloaden en installeren verliep verder soepel en snel en is gelukt zonder problemen. Het programma werkte direct. Ben erg blij dit bedrijf gevonden te hebben, kan zeker aanbevelen hier zaken mee te doen.

Melissa

Goede klantenservice van Johanna, alleen geen werkende licentie ontvangen.

Deja Vu

Nadat ik diverse pogingen ondernomen had om Office te activeren hetgeen niet lukte, werd ik via remote support (teamviewer) door Johanna uitstekend en snel geholpen. Chapeau Johanna.

Lewis

Goed geholpen door Johanna

Harno Herman

Super snel en niet duur.