FLX Space Hoofddorp

Beste mensen van Goedkope koffiebekers, ik heb een kantoorpand van 3400 m2 waarin wij start-ups en jong professionals een plaats kunnen bieden voor een redelijk betaalbaar huur bedrag. Met vele... Beste mensen van Goedkope koffiebekers, ik heb een kantoorpand van 3400 m2 waarin wij start-ups en jong professionals een plaats kunnen bieden voor een redelijk betaalbaar huur bedrag. Met vele soorten ondersteunende diensten, waaronder ook het bieden van een vers kop koffie van een eigen blend die speciaal voor FLX Space is gebrand door Zwarte Roes. Wij kregen de levertijd door van onze eerst koffie automaat en daar moesten dus ook bekertjes bij. (snel, spoed en het liefst gisteren) Nou dat hebben jullie waargemaakt want binnen 20 uur na bestellen hadden we staan en worden ze nu gebruikt. We hopen snel meer te bestellen want we hebben nog 3 koffie automaten te plaatsen dus wordt vervolgd.

Inneke van Hulst

Allemaal goed geregeld. De koffiebekers waren er de volgende dag al. Netjes afgeleverd en goed verpakt. Een dag later werd ik gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen. Dit vond ik ook... Allemaal goed geregeld. De koffiebekers waren er de volgende dag al. Netjes afgeleverd en goed verpakt. Een dag later werd ik gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen. Dit vond ik ook zeer prettig

InVision Hosting BV

Zeer tevreden

Hans

De bestelling keurig op tijde geleverd.
Goede kwaliteit.

De Kruif Mechanisatie

Goede ervaring
bestellingen worden snel geleverd

Freya

Super snelle levering en veel voordeligere prijzen dan dat ik dit bij een sligro of makro zou kopen

Mar

Snelle levering, duidelijke website, prima bedrijf!

Sander

Goede en snelle levering en prima prijs. Goede service ook en snelle reactie op mails!

A

Gemak dient de mens...en nog goedkoop ook.

ROVC Technische opleidingen

Deze week eerste ervaring gehad met dit bedrijf. Maandag besteld (standaard bekers), woensdag in huis. prima dus.