Neel Hermans

Alweer een geslaagd feestje mer de hapjes en tapasbroodjes van Hapjesschaal.nl .Er is voor iedereen wel iets wat men lekker vindt. En niet geheel onbelangrijk: we hoeven zelf alleen de drankjes bij... Alweer een geslaagd feestje mer de hapjes en tapasbroodjes van Hapjesschaal.nl .Er is voor iedereen wel iets wat men lekker vindt. En niet geheel onbelangrijk: we hoeven zelf alleen de drankjes bij te houden, verder kunnen we lekker meefeesten.

Lekker, voor elk wat wils , niet duur en je kunt lekker zelf mee feesten.

anita van der heijden

Het was heerlijk. Iedereen was tevreden

Lekker weer eens wat anders dan de standaard hapjes

Mooie en lekkere hapjesschaal!!!! Voor ieder wat wils

Opmaak en smaak zijn top

Was erg geslaagd en kreeg positieve reacties.

netjes verzorgd en nog een presentje erbij.

Judith

Een prima ervaring. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Het eten was heerlijk, precies goed qua hoeveelheid. Het werd ook op een mooie manier gepresenteerd. Een kleine tip: een kaartje bij de... Een prima ervaring. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Het eten was heerlijk, precies goed qua hoeveelheid. Het werd ook op een mooie manier gepresenteerd. Een kleine tip: een kaartje bij de broodjes erbij, zodat de gasten weten wat erop zit.

Veronique Spee

Heerlijk gegeten, de hapjes zagen er smakelijk uit en dat waren ze ook! Veel complimenten gekregen van onze gasten over het eten.
Afspraken waren duidelijk en wat er beloofd werd, werd ook...
Afspraken waren duidelijk en wat er beloofd werd, werd ook nagekomen.

De foto's op de site zagen er goed uit, zo ziet het eten er in werkelijkheid ook uit. En het smaakte erg lekker

Heerlijke hapjes, keurig verzorgd, iedereen heeft ervan genoten.

Prima levering en lekkere hapjes!

De website is erg duidelijk. Ik zou alleen flexibiliteit willen in de hapjesbox (bv weglaten kippenvleugeltjes omdat dat bij ons weinig gegeten wordt!)

Miriam Poortvliet

2e keer dat ik hier bestel! De hapjes waren weer ontzettend lekker , helaas de hotdogs die ik had besteld waren er niet bij maar voor de rest was er gelukkig genoeg.

Chantal

Zag er erg goed uit!
Smaakte heerlijk, veel complimenten gehad.

Goed verzorgd!