Weijer

Nee dit is de eerste keer

ja goed verpakt

Ed Vischschraper

De aankoop liep goed, pas toen ik een klacht over het product had gaven ze niet thuis

Als er een klacht over een aangekocht product is moeten ze zich niet verschuilen achter de fabrikant, ik heb het bij hun gekocht dus zij moeten de klachten serieus nemen

Ft132

Goede service. Snelle verzending. Komen afspraken na.

Chris van der Raadt

Grote sortering, snelle levering

Linda Van Weerden

Service prima

Ja, ik deed de aanname dat bij de fiets stoel het tuigje en voeten steunen erbij zaten omdat de prijs nier veel afweek van andere sites.
Het stoeltje werd geleverd zonder die producten. Stond...
Het stoeltje werd geleverd zonder die producten. Stond er in de omschrijving eronder wel (overigens duidelijk in hoofdletters) omschreven dat het exclusief deze producten was.
Daarna gekeken of ik die alsnog kon bestellen. Waren niet voorradig. Uiteindelijk heb ik bij een andere partij de producten besteld waardoor ik per saldo veel duurder uit was dan wanneer ik ineens het complete pakket bij een bedrijf had gekocht. Dit voelde toch niet Oké.

Hanne

Goed en breed assortiment wat ook niet duur is en bij vragen een super deskundig en vriendelijke advies!

Deskundigheid

Nee geen enkele

Marieke

Snelle levering , fietstoeltje super goed verpakt

Zie hier boven

Alles was goed

Karin

Correcte snelle levering op een duidelijke website

Snelle duidelijke levering

Veronique

Ik koop er af en toe fietsspullen en tot mijn verrassing hadden ze ook de ortlieb duffel waar ik naar op zoek was
Producten zijn scherp geprijst

snelle levering. prima communicatie en product goed verpakt

website oogt niet overzichtelijk
Met name het menu
Alles is wel te vinden

Fabian

Ruim aanbod, goede prijs, snelle verzending

Na aansporen toch meedenkend voor een oplossing tav een retourzending

Zou wat eerder mogen meedenken voor een oplossing tav retourzending dan dat de klant zelf met een oplossing komt maar uiteindelijk is er toch een oplossing gekomen