MJ Schuurman

Correcte en snelle levering

Snelle levering binnen 24 uur.

Op de site zijn de onderdelen soms moeilijk te vinden. Soms moet je meerdere zoek opties doen om te komen bij wat je wilt.

Bas

Snel geleverd, prima service

Goede en snelle service bij vragen over het product.

John Brouwers

Zeer goede ervaring met de Hollandbikeshop en zeer snelle levering

groot assortiment

Voor specifieke onderdelen meer technische specificaties vermelden b.v. tekening met ALLE maten erop

Bart M

Vlotte communicatie, zonder fouten.

Zeer duidelijke website.

G.M.Greuter

Dit is mijn tweede bestelling ik heb dus nog weinig ervaring met uw bedrijf. Mijn eerste bestelling is snel en keurig verpakt geleverd

Paulissen

Axa slot besteld.

Zeer snelle bezorging!

C. Van Koeveringe

Goede, snelle levering.

Duidelijke omschrijving op de website.

Wim Gardenier

Eerste maal hier besteld, mooie website en snel geleverd.

Ruud van Vugt

Mijn ervaring is eigenlijk heel positief. Zelfs als het een keertje fout gaat met een bestelling, wat altijd kan natuurlijk, wordt dit meteen correct en snel opgepakt. Perfect

Een sterk punt is dat je bv bij spaken veel kueze hebt, en dat alles los te bestellen is.

Eigenlijk niet echt...mij valt wel op dat als je een kleine bestelling doet, de doos waarin het geleverd wordt nogal groot uitvalt. Maar dat zal wel een logistiek item zijn. Geeft in ieder geval... Eigenlijk niet echt...mij valt wel op dat als je een kleine bestelling doet, de doos waarin het geleverd wordt nogal groot uitvalt. Maar dat zal wel een logistiek item zijn. Geeft in ieder geval veel bescherming

J van den Oudenhoven

Kwalitatief mooie producten, snelle levertijd en vlotte service