A. slijk

Uitstekende ervaring, simpel en op tijd

Bestelde is geleverd zoals het ook hoort

Handleiding is voor mensen met hele goede ogen.
Ik heb een leesbril van iemand anders geleend

Driessen

Snelle levering van de bestelde producten.

De Keyzer Joël

Mirjam

Snelle service. Precies wat ik verwacht had.

Goede service mbt levering

Luc stephani

Alles correct op tijd afgeleverd.

groot gamma

Ignace

Zeer goed

Duidelijke website

Vincent Bertram

Ruilen mag, dat is zeer prettig!

Als de consument iets moet ruilen betaald hij 2x de verzendkosten, 1x voor de levering en 1x voor het retourneren! Dat is natuurlijk raar waarom is er geen antwoordnummer beschikbaar zodat het... Als de consument iets moet ruilen betaald hij 2x de verzendkosten, 1x voor de levering en 1x voor het retourneren! Dat is natuurlijk raar waarom is er geen antwoordnummer beschikbaar zodat het kosteloos is? Een goed bedrijf zou deze service moeten verlenen!

Marc Vissers

Ik had de Brooks Cambium C17 S zwart besteld, maar kreeg het grijze exemplaar, zonder enige vorm van communicatie voorafgaand aan de levering.

dhr P. Verweij

Voor de eerste keer besteld bij Hollandbikeshop.com en zeker geen spijt. Heel blij met de aankoop van mijn Brooks zadel. Ben netjes via de mail op de hoogte gehouden van de betaling tot tijdstip van... Voor de eerste keer besteld bij Hollandbikeshop.com en zeker geen spijt. Heel blij met de aankoop van mijn Brooks zadel. Ben netjes via de mail op de hoogte gehouden van de betaling tot tijdstip van bezorgen. Account aanmaken was ook heel makkelijk.

Alles staat duidelijk en overzichtelijk. De onderdelen zijn duidelijk aangegeven in welke maat en hierdoor ook verschillende maten te koop en geen miskoop achteraf. Van bestellen tot bezorging was... Alles staat duidelijk en overzichtelijk. De onderdelen zijn duidelijk aangegeven in welke maat en hierdoor ook verschillende maten te koop en geen miskoop achteraf. Van bestellen tot bezorging was keurig, ordelijk en snel geleverd.

Eigenlijk niets. Volop keuze, maar hoe meer artikelen hoe liever dat ik dit persoonlijk heb. HollandBikeshop.com had bescheiden omschreven en niet vermeld dat er bij het Brooks zadel ook een stel... Eigenlijk niets. Volop keuze, maar hoe meer artikelen hoe liever dat ik dit persoonlijk heb. HollandBikeshop.com had bescheiden omschreven en niet vermeld dat er bij het Brooks zadel ook een stel sleuteltje en leder vet bij zat. Maar beter als andersom. Ik ben super tevreden met mijn aankoop bij HollandBikeshop.com.