Marc Vissers

Ik had de Brooks Cambium C17 S zwart besteld, maar kreeg het grijze exemplaar, zonder enige vorm van communicatie voorafgaand aan de levering.

dhr P. Verweij

Voor de eerste keer besteld bij Hollandbikeshop.com en zeker geen spijt. Heel blij met de aankoop van mijn Brooks zadel. Ben netjes via de mail op de hoogte gehouden van de betaling tot tijdstip van... Voor de eerste keer besteld bij Hollandbikeshop.com en zeker geen spijt. Heel blij met de aankoop van mijn Brooks zadel. Ben netjes via de mail op de hoogte gehouden van de betaling tot tijdstip van bezorgen. Account aanmaken was ook heel makkelijk.

Alles staat duidelijk en overzichtelijk. De onderdelen zijn duidelijk aangegeven in welke maat en hierdoor ook verschillende maten te koop en geen miskoop achteraf. Van bestellen tot bezorging was... Alles staat duidelijk en overzichtelijk. De onderdelen zijn duidelijk aangegeven in welke maat en hierdoor ook verschillende maten te koop en geen miskoop achteraf. Van bestellen tot bezorging was keurig, ordelijk en snel geleverd.

Eigenlijk niets. Volop keuze, maar hoe meer artikelen hoe liever dat ik dit persoonlijk heb. HollandBikeshop.com had bescheiden omschreven en niet vermeld dat er bij het Brooks zadel ook een stel... Eigenlijk niets. Volop keuze, maar hoe meer artikelen hoe liever dat ik dit persoonlijk heb. HollandBikeshop.com had bescheiden omschreven en niet vermeld dat er bij het Brooks zadel ook een stel sleuteltje en leder vet bij zat. Maar beter als andersom. Ik ben super tevreden met mijn aankoop bij HollandBikeshop.com.

Ido Poelman - Poelman BV

Over het algemeen goede ervaringen. Leveringen zijn eigenlijk altijd binnen een dag of 3 in huis.

Het ruime assortiment.

Eigenlijk maar heel weinig voor de fixierijders. Prijzen voor fietsenbouwers en fietsenmakers zijn aan de hoge kant.

van der Zaag

Tot nu toe 2 keer een bestelling gedaan en beide goed ontvangen.

Snel thuis bezorgd

nvt

De Fré Julien

Snelle en vlotte levering

Marja van Schijndel

Goede service meteen geld retour en weer nieuw stoeltje besteld dat weer snel geleverd werd. Toppie

Snelle service

Telefonisch wat moeilijker te bereiken

Henk van Hoorn

Duidelijk en goed.

Goede levertijd

Abbas Jalil

3 bestellingen, 1 waarvan niet zo snel maar andere twee volgende dag in huis.

snel, beschermd en vriendelijk

meer informatie bij bmx producten, indien niet op voorraad zsm inkopen, graag ook scheenbeschermers naast anderen...

Rita

Snel en professionele bediening , en zeer goede aanbeveling

Snelheid van levering

HJ Bruggeman

13-10-2016 heb ik een bestelling gedaan dat niet aan onze wensen voldeed
De bestelling is de zelfde dag weer retour gegaan me DHL.
Helaas is mijn betaling nog steeds niet...
13-10-2016 heb ik een bestelling gedaan dat niet aan onze wensen voldeed
De bestelling is de zelfde dag weer retour gegaan me DHL.
Helaas is mijn betaling nog steeds niet teruggestort
Factuur nr 428873 72,40 euro

snelle levering ,trage afhandeling bij retourzending.

sneller mijn geld terugstorten.