Karin mols

Prima, snelle levering. Prettig om de levering te kunnen volgen.

Aan. Banning

Prima service

Snelheid

Nee hoor

M.J.A. de Zwart

Nu 3x gebruikt gemaakt van uw webshop en ben daar zeer tevreden over.

Ja, snelle levering en wat men niet kan vinden bij de reguliere tweewielerbedrijven kan men wel vinden op uw webshop. En als extra voordeel dat het ook nog eens veel voordeliger is.

Heb laatst gevraag informatie over een afneembare enkele fietstas met haken met doorsnede van meer dan 22 mm voor mijn Sparta Sence en daar kon u mij geen informatie over geven. Overigens kon ook... Heb laatst gevraag informatie over een afneembare enkele fietstas met haken met doorsnede van meer dan 22 mm voor mijn Sparta Sence en daar kon u mij geen informatie over geven. Overigens kon ook Sparta Nederland dat niet.

T.J. van den Bos

neen

neen

Annet

De site werkt goed en duidelijk. Ook het bestelde product werd snel geleverd, niets op aan te merken.

Veel aanbod en makkelijk zoeken op de site

Xavier

Zeer uitgebreide keuze. Goede klantenservice.

Overzichtelijk.

Gezien de uitgebreide keuze zou het toevoegen van filters in alle categorieën het zoeken vergemakkelijken. De product omschrijving kan ook verbeterd worden, bijvoorbeeld qua maten (franse maten vs.... Gezien de uitgebreide keuze zou het toevoegen van filters in alle categorieën het zoeken vergemakkelijken. De product omschrijving kan ook verbeterd worden, bijvoorbeeld qua maten (franse maten vs. ERTRO).

Slabbbert Sabine

Goede website, makkelijk bestellen en supersnelle levering!

supersnelle levering

Er ontbraken enkele vijzen bij het pakketje en ook de werkbeschrijving was nogal onduidelijk.

bodegraven

Zocht orginele batavus lamp. Was gauw geleverd. Prijs wel erg hoog. Was ruim 30 euro kwijt voor achterlamp op baterij

Nee

Deudekom

Snelle en duidelijke afhandeling van mijn bestelling. En beste prijs voor dit product.

M Verwilligen

Tevreden! Prima site.
Goede prijs kwaliteits verhouding.
Snelle service.
Goed op de hoogte gehouden van het leverings proces.

Tevreden! Prima site.
Goede prijs kwaliteits verhouding.
Snelle service.
Goed op de hoogte gehouden van het leverings proces.

Nvt