El maghnouji

Zondag besteld, dinsdag ontvangen. Product zoals beschreven. Goede ervaring dus. Wel werden er verzendkosten berekend over een bedrag van €90, maar inclusief verzendkosten was dit toch de goedkoopste!

J.Cremer

Allles klopte.snelle levering.prima voor elkaar

Hordijk

Zeer slecht

Het gestuurde onderdeel past niet Sturmey Archer hsa674 zou hsa484 moeten vervangen, helaas past het niet. Op mail en telefoon geen enkele reaktie.

Evelien den Breejen-Timmer

Onze bestelling werd keurig geleverd!

Scherpe prijzen!

Ga vooral zo door!!

El maghnouji

Henk linders

Goede ervaring. Zeer tevreden.

Alles was prima en naar wens.
Volkomen tevreden.

Martijn

Prima prijs, snelle levering maar DHL koerier heeft het packet gewoon in de voortuin gezet toen wij niet thuis waren. Bij Hollandbikeshop aangekaart maar die geven geen terugkoppeling dus After... Prima prijs, snelle levering maar DHL koerier heeft het packet gewoon in de voortuin gezet toen wij niet thuis waren. Bij Hollandbikeshop aangekaart maar die geven geen terugkoppeling dus After Sales helaas een min.

Snel en goede prijs.

After Sales en betere afspraken met DHL.

Jeroen

Prima! Goede informatie, snelle levering.

A de Vries

Via google kwam ik bij uw bedrijf terecht. U leverde wat ik zocht. Was ook nog de goedkoopste. Dus gewoon GOED.
Albert