Els

Uitstekende snelle levering

Een aantal punten kan ik niet beoordelen omdat ik er niet mee te maken heb gehad. Maar alles verliep zonder problemen en snel. Dus prima.

Van Dam

Positief

Gunstige prijs
Vlotte levering

Ik zocht nog een plastic kettingbeschermer, maar het is me niet gelukt die te vinden.

Hartogs

Goede ervaringen met bestellingen. Goede prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteitsverhouding

Mi*

Uitstekende service, snelle levering

Alique

Er staat niet duidelijk op de site dat er een bevestiging bij het voorzitje van Qibbel is inbegrepen. Daardoor heb ik een losse bevestiging besteld die ik vervolgens weer retour moest sturen met... Er staat niet duidelijk op de site dat er een bevestiging bij het voorzitje van Qibbel is inbegrepen. Daardoor heb ik een losse bevestiging besteld die ik vervolgens weer retour moest sturen met €6,95 retour kosten voor eigen rekening. Vind ik erg slordig.

Overzichtelijk site

Betere productinformatie

Luuk Brink

Krijg precies wat ik ervan verwacht.

Vertrouwen , Degelijkheid.

Geen.

Rachida Sedouki

In 1woord super! Mijn eerste bestelling was helaas verkeerd besteld door mij, maar ik kon hem makkelijk retourneren en heb ook snel mijn geld weer terug gekregen op mijn rekening was zo blij met... In 1woord super! Mijn eerste bestelling was helaas verkeerd besteld door mij, maar ik kon hem makkelijk retourneren en heb ook snel mijn geld weer terug gekregen op mijn rekening was zo blij met de service heb meteen gelijk het juiste product besteld

F Verstraeten

Ruime keuze, webshop is behoorlijk overzichtelijk ingedeeld, snelle levering die goed verzorgd wordt.
De beste online stek voor fiets liefhebbers.

Leveringen altijd netjes verzorgd en goeie informatie over verzending / levering.
Kwalitatief goede spullen voor een goeie prijs, behoorlijk compleet assortiment.

Hier en daar kunnen produkt omschrijvingen wat uitgebreider en foto's wat groter.

Esther van Essen

Snelle levering, goede kwaliteit spullen

Nee

kees