E.

Goede ervaring, fijne fiets gekocht

duidelijke site, scherpe prijzen

Snelheid van levering

Nee

E Meeuwsen

Heel goed.

Prettige ervaring met deze website!

Nee

LT

Tot nu toe prima, ik heb het artikel teruggestuurd omdat mijn dochter de maat verkeerd had ingeschat. Hoe het retourgebeuren wordt afgehandeld is dus nog even afwachten. Overigens had ik geen track... Tot nu toe prima, ik heb het artikel teruggestuurd omdat mijn dochter de maat verkeerd had ingeschat. Hoe het retourgebeuren wordt afgehandeld is dus nog even afwachten. Overigens had ik geen track and trace code ontvangen.

Heldere website qua producten

Ik wist niet dat er een download pdf was voor retouren, misschien heb ik eroverheen gelezen op de site, maar ik ontdekte het pas toen ik de doos al retour had gezonden volgens de richtlijnen op de... Ik wist niet dat er een download pdf was voor retouren, misschien heb ik eroverheen gelezen op de site, maar ik ontdekte het pas toen ik de doos al retour had gezonden volgens de richtlijnen op de website (op zaterdag gedaan) en toen ik op maandag jullie mail kreeg met richtlijnen voor retourzending...

Bosman

Snelle service

Prima prijsje

Na dat de spullen binnen waren kreeg ik de verzend bevestigings mail pas zo snel waren jullie

Manon Havekes-Rutering

Jammer dat je 4.95 verzendkosten betaald, had achteraf ook graag een zitje voor achter besteld, maar wederom verzendkosten betalen weerhouden mij hier van

Groenewoud

Goede ervaring met de website

Goede informatie

Victor Mulder

Goede kwaliteit en snelle afhandeling