Wiegersma

Prima service

Nee

Nee

Jan Peter

Duidelijke website, ruime keuze, scherpe prijzen en ondanks de feestdagen werd mijn bestelling supersnel bezorgd!

Geen bijzonderheden

adrem rijschool

duidelijk

nee

Richard van de Biezen

Goede after sale service en snel reactie op vragen via email.

Pakketje was op verkeerd adres geleverd door eigen toedoen. Holland Bikeshop heeft direct contact gezocht met DHL en uitgezocht waar pakketje wel was bezorgd. Prima service!

Leonard

Snelheid levering. Aanbod assortiment. Betaalgemak.

Ik kocht pedalen. Bij sommigen stond dat het twee stuks waren. Bij mijn bestelling niet. Daarmee heb ik het artikel tweemaal besteld. Het was echter wel een paar per artikel. Nu heb ik er vier,... Ik kocht pedalen. Bij sommigen stond dat het twee stuks waren. Bij mijn bestelling niet. Daarmee heb ik het artikel tweemaal besteld. Het was echter wel een paar per artikel. Nu heb ik er vier, hiermee twee pedalen over. Meer informatie kan dit voorkomen.

Ausma

Kopen van fietstassen

Wat ik niet prettig vond is dat ik voor terugsturen van pakket zelf de kosten moet betalen.
Dit weerhoud mij ervan om weer iets te bestellen.

Benjamin de Koe

Snelle levering, duidelijke website, grote keuze!

michel freric

Zeer vriendelijk bedrijf en behulpzaam goed bereikbaar en snelle levering binnen nederland.

goede kwaliteit levering zeer snel zelfs nog aan het einde van het jaar de 31stigste

Montage video een must voor doe het zelf`ers.
Montage video een must voor doe het zelf`ers.
Dit vind ik echt een gemis want als je er niet uit komt op de tekening moet je toch weer bellen en zeker bij conversies kits is een montage video gewenst.
Voor de rest is het prima.
Ik hoop echt dat jullie montage video er bij gaat plaatsen voor algemene fietsen en vooral elektrische fietsen hebben montage video nodig.

m.van.manen

Snelle bezorging. Jammer alleen dat er op klachten van niet helemaal compleet niet gerageerd wordt.

Snelle bezorging , duidelijke website.

Handel klachten ook snel af of reageer tenminste

Mareen

Perfect. Alles ging zoals beloofd!