Danis

Product nooit ontvangen. DHL heeft schijnbaar afgeleverd, ik was op dat moment thuis, maar niemand gezien of gehoord. Geen van de buren schijnt het pakket te hebben

Ab van Lieshout

De uitstekende site van Hollandbikeshop gebruik ik voor meerdere doeleinden; voor het bestellen van fietsonderdelen of fietsgereedschappen, voor het zoeken naar de beste oplossingen om vintage... De uitstekende site van Hollandbikeshop gebruik ik voor meerdere doeleinden; voor het bestellen van fietsonderdelen of fietsgereedschappen, voor het zoeken naar de beste oplossingen om vintage fietsen op te bouwen met onderdelen en als referentie voor de prijzen.

Naast de standaard fietsonderdelen die ik soms bestel heb ik ook een grote keuze aan onderdelen van Magura hydraulische remmen gevonden die vaak lastig te verkrijgen zijn bij andere zaken.

Een speciale pagina met retro fietsonderdelen en accessoires - zoals verlichting / bellen / handvatten / banden / enz. - spreekt mij persoonlijk aan aangezien de vintage uitstraling bij fietsen de... Een speciale pagina met retro fietsonderdelen en accessoires - zoals verlichting / bellen / handvatten / banden / enz. - spreekt mij persoonlijk aan aangezien de vintage uitstraling bij fietsen de laatste jaren redelijk hot is.

Ht

Positieve ervaringen. Snel klantgericht en overzichtelijk

Producten zijn overzichtelijk gecategoriseerd en voldoende info bij producten vermeld

blokland

Goede levering van af hollandbikeshop levering via bode scholte ging even mis was op verkeerde lokatie maar na telefonisch gesprek met scholte de dag er op in huis

Toch proberen dat grote goederen via de bode ook in de avond geleverd kan worden ivm mensen die werken daar vrij voor moeten maken om de goederen te kunnen ontvangen

Bolton / Van Ek Advocaten

Wat je online ziet wordt snel geleverd.

Overzichtelijk productaanbod met duidelijk budgetspectrum goedkoop-duur. Ook minder bekende merken zoals CST-banden.

Nee, alles prima. Websiteopbouw is voldoende overzichtelijk.

Joost van der Meer

1 bestelling gedaan, de volgende dag al bezorgd, top!

snelheid

n.v.t.

Wilma Passier

Snelle service

voor de verkoop een snelle mailreactie

reactie op mijn fietstas qua kleur op de site veranderen!!

Karel

Prima, snelle levering van fietstas

Bongers

Goede site en duidelijke omschrijving. snelle levering

supersnelle levering. Leuke prijzen....

ga zo door !!