pouwels

nee

nee

VISSERS Bruno

Zeer goed, snel, beste prijs op de markt

Beste prijs op de markt

Rogier Born

Goede ervaringen met dit bedrijf. Problemen worden snel opgelost, je kan bellen met een gewoon telefoonnr. ipv. alleen email contact of een 0900 nummer. Ondanks dat het een webwinkel is, kan je... Goede ervaringen met dit bedrijf. Problemen worden snel opgelost, je kan bellen met een gewoon telefoonnr. ipv. alleen email contact of een 0900 nummer. Ondanks dat het een webwinkel is, kan je onderdelen ook terugbrengen (fijn als je in de buurt woont) en wordt het geld netjes terug gestort. En uiteraard goede producten voor mooie prijzen, aardig personeel.

Zie mijn ervaring.

Productomschrijving zou bij producten beter kunnen, dan heb ik het hier over de maatvoering. Dan kan je van tevoren bepalen of een onderdeel past, scheelt retouren, voor het bedrijf ook fijner.

Kolby

Bestellen ging probleemloos. Levering was volgens afspraak op de site. Alleen, ik zou nooit besteld hebben als ik beter had gekeken dat dit door DHL werd gedaan. Altijd problemen mee, vooral het... Bestellen ging probleemloos. Levering was volgens afspraak op de site. Alleen, ik zou nooit besteld hebben als ik beter had gekeken dat dit door DHL werd gedaan. Altijd problemen mee, vooral het ongevraagd afleveren bij de buren. Nu ook weer maar geen kaartje in de bus. De website om de zending te volgen is om te lachen, heb je echt niks aan.

Geef beter aan op de site hoe de bestelling gaat verlopen en vooral door wie.

Edwin de Vries

Overzichtelijke website. Goede prijzen. Orderbevestiging duidelijk. Levering op tijd en goed te volgen via track&trace. Volgende keer als ik iets nodig heb ga ik zeker hier eerst kijken.

T. Huijbregts

Prima, kan niet anders zeggen

Ronnie de Jonge

Breed assortiment met scherpe prijzen. Gemak van bestellen, snelle levering. Helemaal top.

Ellen Veld

Uitstekend. Scherpe prijzen, groot aanbod en razendsnel thuis bezorgd (laatste bestelling vrijdag avond gedaan en zaterdagochtend werd het bezorgd).

De prijzen en lever snelheid.

John Lanooy

Goede service

Zoekfunctie vind soms niet alles

Y. Paulissen

Op website artikel besteld en via homebanking betaald. Volgende dag geleverd !

Duidelijke website, what you see is what you get. Heel snelle levering.