Nee

Snelle levering, geen probleem. Misschien een beetje anoniem

Op een of andere manier meer menselijkheid. In plaats van een droge lijst met produkten zouden er top10 of populair etc lijstjes kunnen zijn.

roland pragt

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Alleen de levering kwam pas laat in de avond

Snel bestellen, volgende dag geleverd

DHL kwam pas in de avond, ik had liever een tijdvak gekregen zodat ik niet de hele dag zit te wachten

Liber

Ervaring positief

breed assortiment
mogelijkheid als gast te kopen (geen verplichte account)

informatie over het product mag uitgebreider en minder jargonachtig geformuleerd, met informatievere foto(s)

Nabil

Goede service, en goede webshop.

G.J.Fieten

Snel , goed en niet duur

ga zo door

nvt

Jo

Prima!

Ik miste het gereedschapje voor het bevestigingsmateriaal wat er wel bij hoorde te zitten. Gelukkig had ik zelf nog wat.

Pw

s. van der hoeven

Prima webshop. wat ik zocht was op voorraad en werd ook direct geleverd. geen min punten gevonden .

Nico van Dam

Ik was op zoek naar een aanhanger voor de fiets en vond de burley Travoy en Hollandbikeshop als voordeligste leverancier. Snel, gemakkelijk en compleet probleemloos besteld, betaald en geleverd. Wat... Ik was op zoek naar een aanhanger voor de fiets en vond de burley Travoy en Hollandbikeshop als voordeligste leverancier. Snel, gemakkelijk en compleet probleemloos besteld, betaald en geleverd. Wat wil je nog meer?

Prijs product, bestelgemak en kwaliteit van de levering prima in orde.

Een tijdsaanduiding bij de levering. "U kunt uw zending verwachten tussen .... en .... uur". Ik weet dat dat een service is die bij de koeriersdienst ligt, maar toch een tip.