imints

Antoinet

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, Goede service en een snelle levering. Je bestelling is zo leuk en met zorg ingepakt dat het al een cadeautje op zich is om het uit te pakken.

Servaas

We hebben kort geleden voor de 2e keer voor onze foto lijsten foto posters af laten drukken bij Imints!

Harriët

Persoonlijk, betrokken, erg behulpzaam

Deborah

Al een aantal keer posters en lijsten besteld bij Imints en super tevreden ! Ook denkt Carola heel goed mee als je vragen hebt of dingen net iets anders wilt als op de website staat. Enorme aanrader... Al een aantal keer posters en lijsten besteld bij Imints en super tevreden ! Ook denkt Carola heel goed mee als je vragen hebt of dingen net iets anders wilt als op de website staat. Enorme aanrader !!

Manon

Mooie webshop met uitstekende service

A.v.G

Uitstekend. Fijn en meedenkend. Snelle verzending. Prachtige producten

Astrid

Imints denkt goed met je mee over de personalisatie van posters. Dat is prettig, want dat voorkomt teleurstelling achteraf.

Annemarie

Fijne ervaring. En nog gratis door de bus ook. Leuk dat zoiets op ons dorp zit.

Willeke

Snelle en fijne service

Jessica

Imints heeft voor mij 7 posters gemaakt (wand collage) van mijn bruiloft. Ik was al ontzettend lang opzoek naar zo iets, maar kon niks vinden naar mijn zin. Toen kwam ik Imints tegen en ik ben... Imints heeft voor mij 7 posters gemaakt (wand collage) van mijn bruiloft. Ik was al ontzettend lang opzoek naar zo iets, maar kon niks vinden naar mijn zin. Toen kwam ik Imints tegen en ik ben ontzettend blij en tevreden met het contact en het resultaat. Het contact was erg fijn, enorm behulpzaam en ook meedenkend. Daarnaast had ik de keus ook om lijsten uit te kiezen, wat ik ook super fijn vond. Want dan hoef je zelf niet meer op jacht voor lijsten. Ik ben mega tevreden, raad het iedereen aan en zeker voor herhaling vatbaar!! Enorm bedankt, wij zijn super blij met ons “pronkstuk” boven de bank en we krijgen altijd complimenten als mensen komen!