Informer

Siercon

Simpel en doeltreffende hulp bij de boekhouding. Ideaal voor ZZP'ers die andere dingen te doen hebben dan boekhouden.

P. Haasnoot Management en Advies

Na een kleine leercurve prima hulpmiddel om dagelijks je administratie bij te houden.

Zorgbewaker

Zeer aangenaam en makkelijk om je administratie bij te houden.

Van Eijk Computertechniek

Prima product om de administratie in te voeren

M@SEA

Als zzp'er vind Informer heel fijn. Vooral de boekhoudkoppeling met KNAB. Wel denk ik dat er verbeteringen mogelijk zijn om bijvoorbeeld de cashflow meer inzichtelijk te maken aan de hand van het... Als zzp'er vind Informer heel fijn. Vooral de boekhoudkoppeling met KNAB. Wel denk ik dat er verbeteringen mogelijk zijn om bijvoorbeeld de cashflow meer inzichtelijk te maken aan de hand van het profit first principe. Ook zou het fijn vinden om mijn prognose beter inzichtelijk te maken.

De Grasboom Utrecht de Roos

Et was even wennen aan het pakket. En natuurlijk heeft ieder pakket iets wat niet kan. En dast erg beperkt. En daarom ben ik heel erg tevreden over Informer Online.

A van der Vliet Adm. Diensten

Een plezierig werkend programma, maar ik blijf het jammer vinden, dat bij de jaarafsluiting het saldo van de balansrekeningen NIET zichtbaar is in het nieuwe boekjaar. Dat aspect heb ik al meerdere... Een plezierig werkend programma, maar ik blijf het jammer vinden, dat bij de jaarafsluiting het saldo van de balansrekeningen NIET zichtbaar is in het nieuwe boekjaar. Dat aspect heb ik al meerdere keren onder de aandacht van Informer gebracht.

Cor Kevenaar Webdesign

Top pakket zeker voor startende ondernemers, moet goede helpdesk, voor als jij het even niet meer weet.

Curvers Admin

Gewoon goed. Zoals het hoort te zijn

E van Dalum

Prima en gebruiksvriendelijk