anoniem

Pluspunten: Goede afhandeling van bestelling.Verbeterpunten: Geen

ETienne

Pluspunten: Vanaf de bestelling tot de levering was alles in orde.Verbeterpunten: Op de email die stuurde of er ook andere afmetingen voor dakrandprofielen kreeg ik geen antwoord. Een handleiding... Pluspunten: Vanaf de bestelling tot de levering was alles in orde.Verbeterpunten: Op de email die stuurde of er ook andere afmetingen voor dakrandprofielen kreeg ik geen antwoord. Een handleiding was bij de bestelling niet aanwezig.

Hemmink

Pluspunten: Prima site, gemakkelijk te bestellen. Direct bevestiging en een telefoontje dat de spullen zijn afgeleverd bij de distributeur.Verbeterpunten: Neem ipv DHL een andere bezorgdienst. Zij... Pluspunten: Prima site, gemakkelijk te bestellen. Direct bevestiging en een telefoontje dat de spullen zijn afgeleverd bij de distributeur.Verbeterpunten: Neem ipv DHL een andere bezorgdienst. Zij komen de afspraken niet na en dat is erg vervelend. Omdat de afspraak voor levering al bevestigd was had ik vakmensen geregeld om de spullen te verwerken. Die kon ik weer afbellen omdat er niet geleverd werd. Ook heb ik een dag zitten wachten voor niks.

Rob

Pluspunten: Eerlijke service, nemen de tijd voor je en je krijgt er helder en eerlijk antwoord. Ook vaker bellen is geen probleem. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen. Helemaal top, dus... Pluspunten: Eerlijke service, nemen de tijd voor je en je krijgt er helder en eerlijk antwoord. Ook vaker bellen is geen probleem. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen. Helemaal top, dus doorgaan met deze service.Verbeterpunten: Iets wat meer beschrijving en/of video bij het pakket toegevoegd, desnoods op dvd.

anoniem

Pluspunten: Overzichtelijk en gemakkelijke website. Goede materialen en goede service.Verbeterpunten: Geen

Wil

Pluspunten: De bestelde produkten keurig op tijd geleverd.
Telefonisch vriendelijk te woord gestaan.

Glipper

Pluspunten: Snelle levering en compleet, duidelijke site met instructie'sVerbeterpunten: Rvs zelfborende epdm schroeven.......

Jos

Pluspunten: Via de mail verzoek voor levering op andere dag. Was geen probleem. Snelle levering op afgesproken dag. Prima bedrijf.

Martin

Pluspunten: duidelijke siteVerbeterpunten: Tijdens de pinsterdagen en tijdens hemelvaart was er een kortingscode waarop stond dat voor de eerstvolgende bestelling 10% korting werd gegeven. Ik kon... Pluspunten: duidelijke siteVerbeterpunten: Tijdens de pinsterdagen en tijdens hemelvaart was er een kortingscode waarop stond dat voor de eerstvolgende bestelling 10% korting werd gegeven. Ik kon niet achterhalen dat dit tijdens dat weekend moest gebeuren. Uiteindelijk was de hemelvaartkorting verlopen en heb ik gebruik gemaakt van de pinsterkorting!

Michel

Pluspunten: Goed site om producten naar wens te bestellen.
Van een enkel onderdeel tot een complete set.Verbeterpunten: Geen