A Taghavi

Ik ben zeer tevreden.

Wendy pruijsten

Naar 6 kinderen wilde ik ontzettend graag weer mooie borsten terug. Via een vriendin kwam ik bij dokter janssen en zijn collegas uit. Ik ben erg goed geholpen en nog steeds is er goed contact met de... Naar 6 kinderen wilde ik ontzettend graag weer mooie borsten terug. Via een vriendin kwam ik bij dokter janssen en zijn collegas uit. Ik ben erg goed geholpen en nog steeds is er goed contact met de na controles. Ik ben ontzettend gelukkig met hoe mijn borsten zijn geworden naar de borst vergroting! Deze praktijk is echt een aanrader!

Reactie Janssen Kliniek:

Beste mevrouw Pruijsten, wat een mooie review heeft u geschreven. Super bedankt hiervoor. Fijn te horen dat u ontzettend gelukkig bent met uw borsten en dat u ons ook aanraadt bij anderen! Met... Beste mevrouw Pruijsten, wat een mooie review heeft u geschreven. Super bedankt hiervoor. Fijn te horen dat u ontzettend gelukkig bent met uw borsten en dat u ons ook aanraadt bij anderen! Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk

Positief,vriendelijk, professioneel.

Priscilla

Heel positief

Corne Weijgers

Goed geholpen

Niemantsverdriet Eddie

Zowel voor de communicatie als ook de behandeling niets dan lof. Medisch ( arts en operatieassitente ) en niet medisch personeel zijn hele prettige en vakkundige mensen.
Het eerste wat mijn...
Het eerste wat mijn huisarts zei een week na de operatie was ….. zoooh dat is mooi gedaan …

Reactie Janssen Kliniek:

Beste Eddie, bedankt voor uw mooie review, super fijn te horen dat uw ervaring met ons goed is. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk.

Jeske

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Uistekende nazorg, goed bereikbaar (telefonisch/app) zelfs in de weekenden. Super tevreden over de intake de operatie en het resultaat!
Dr. Janssen en ook...
Dr. Janssen en ook de assistentes zijn erg aardig en professioneel.

Reactie Janssen Kliniek:

Beste Jeske, wat een mooie review heeft u geschreven, super bedankt daarvoor. Met vriendelijke groeten, Team Janssen Kliniek Oisterwijk.

Pen Thongkaew

Heel aardig personeel, heel behulpzaam, ik voel me heel goed op mijn gemak.

Reactie Janssen Kliniek:

Beste mevrouw Pen, bedankt voor uw mooie review. Ons team zet zich altijd voor 100% in, fijn te horen dat u dat ook zo ervaren hebt. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk.

Lia Paijmans

Mijn ervaring is heel positief. Allemaal heel vriendelijk, ben zeer tevreden hoe mijn ingreep is gegaan. Dr Martin Janssen,zeer professioneel en aardig.

Reactie Janssen Kliniek:

Beste mevrouw Paymans, bedankt voor uw mooie review. Super fijn te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad en tevreden bent, Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk.

Janssen kliniek

Vriendelijk, goed verzorgd, netjes en eindresultaat voortreffelijk

Reactie Janssen Kliniek:

Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te horen dat u het eindresultaat voortreffelijk vindt. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek.