Nentjes Jan Kees

Superhandig om snel even een bus te huren. Perfect dat je alleen betaalt voor de tijd dat je daadwerkelijk gebruikmaakt

Reactie KAV2GO Bestelbus Verhuur:

Dank voor uw mooie review! Toch even ter wille van de duidelijkheid. U betaalt de gereserveerde tijd en niet de gebruikte tijd. Het voordeel is dat u vanaf 1 uur met aanvullingen van een half uur... Dank voor uw mooie review! Toch even ter wille van de duidelijkheid. U betaalt de gereserveerde tijd en niet de gebruikte tijd. Het voordeel is dat u vanaf 1 uur met aanvullingen van een half uur kunt reserveren. Dus reserveer 1, 11/2, 2, 21/2, 3 uur enz. enz.
Algemeen directeur, KAV2GO BV
088 088 34 34

Erik

Bus was vies en helemaal lege tank. En het was erg duur voor korte periode. Process van ophalen met app werkt wel erg prettig

Reactie KAV2GO Bestelbus Verhuur:

Dank voor uw review. Met u is per mail al kortgesloten dat de bus gewisseld wordt. Voor het tanken hebben wij een 1/2 uur huur vergoed. Jammer dat u dit niet in uw review meeneemt.

Bosch Gerrit

In de HORNBACH te Enschede (infopaal KAV) een bus gehuurd.
Blijkt de bus bij de McDonalds te staan.
In de HORNBACH te Enschede (infopaal KAV) een bus gehuurd.
Blijkt de bus bij de McDonalds te staan.
Eerst met de auto naar de McDonalds gereden, om vervolgens de achtergelaten materialen bij HORNBACH op te halen.
Ik had een bus verwacht die op de parkeerplaats van HORNBACH stond.
Naderhand moest ik de bus weer achterlaten bij de McDonalds, omdat mijn auto daar stond.
Verder een schone, goede bus.

Reactie KAV2GO Bestelbus Verhuur:

Gerrit, dank voor uw review.
Gerrit, dank voor uw review.
Waarschijnlijk is de bus op het parkeerterrein (24/7) van McDonalds beland door de sluitingstijden van Hornbach. De bus wordt weer naar zijn eigen plekkie gebracht.
Hemmie Kerklingh, Algemeen directeur, KAV2GO.

Da Costa Guimaraes Emilio Joy

Veel te duur, maar goede bus en en service. Alleen is 150 euro voor een redelijk kort ritje te veel.

Beste Emilio,
Ik dank u voor uw bericht.
Nog enige verduidelijking over de prijs:
18:15 vanaf een 24/7 locatie vertrokken en later in de avond de bus terug geplaatst.
Vanaf 1 uur...
Beste Emilio,
Ik dank u voor uw bericht.
Nog enige verduidelijking over de prijs:
Vanaf 1 uur huren, met verlengingen ven een half uur.
De prijs is inclusief 21 % btw.
U heeft geen eigen risico, ook bij eigen schuld schade betaalt u niets.
Altijd inclusief brandstof, tankkaart in het dashboardkastje.
Borg binnen een uur terug.
Alle bussen hebben een trekhaak.
Callcenter vanaf 7:00 - 24:00 ma - vr. 8:00 - 24:00 in het weekend
Overigens is er op de website, kiosken bij IKEA, HORNBACH en op het mobieltje een in het oog springend calculatie scherm. De mogelijkheid om vooraf te weten wat het huren kost.
Algemeen directeur, KAV2GO
088 088 34 34

Mike van Riel

Zeer positief ervaren en zeer eenvoudig. Van het aanmeldproces tot het daadwerkelijke gebruik en huren van een bestelauto. Zeer gebruiksvriendelijk!

Hassan Nian

Behulpzaam en altijd telefonisch bereikbaar.

Dekker Danny

Super tevreden. Geen rompslomp, makkelijk via de app.

J.Stojkovic

Auto gereserveerd bij de HORNBACH vestiging. De reservering stappen plan via aanmeldzuil is duidelijk maar aan het einde van het reservering proces weet je niet hoe verder met de ophalen van de auto... Auto gereserveerd bij de HORNBACH vestiging. De reservering stappen plan via aanmeldzuil is duidelijk maar aan het einde van het reservering proces weet je niet hoe verder met de ophalen van de auto etc. Dus ben je toch verplicht te bellen. Verder is de prijs vrij hoog voor gebruik van de auto van 1,5 uur en 37 gereden kilometers (74€!!)

Beste Jugo,
Beste Jugo,
Ik dank u voor uw bericht, ik betreur uw ervaring. Op de kiosken bij IKEA en HORNBACH kunt u klant worden (niet reserveren), het z.g.n. onboarding proces. Als dat klaar is kunt u 2 dingen doen, de KAV2GO app downloaden of het Call Center bellen. Onze medewerker heeft voor u de reservering gemaakt, de deuren van de auto op afstand geopend en de werking van de bus uitgelegd. Bij terugkomst vindt het omgekeerde proces plaats met assistentie van onze medewerker. Wat de prijs betreft, op onze website, app en op de kiosk kunt u precies op een (in het oog springend) calculatie scherm uitrekenen wat de rit kost.
A.s. maandag wordt uw opmerking besproken en indien nodig de procedure aangepast.
Nogmaals dank voor uw reactie, u kunt mij altijd bereiken via het Call Center.
Algemeen directeur
088 088 34 34 van 8:00 - 0:00 elke dag